till sängs,,

jani,, jag ligger fortfarande till sängs efter min dikes vistelse:(
för er som inte visste det så ramlade jag med cykeln i diket i onsdags o fick åka bambulansen in till akuten,,
men jag hade både ingela, mamma o sandra med mig därinne sen som tur va och röntgen bildera visade inget speciellt, så det är mitt diskbråck som håller på att bråkas=(

annars händer inte så mkt=) hmms,,får hoppas att jag orkar gå till skolan snarast möjligast:)
ligger nu o spelar tråkiga spel på datorn hela dagarna:P har nog spelat igenom alla spel som finns snart tror jag=)
men men,, sånt är livet:D

imoorrn fylleer även älskade jörgen år:D hela 38 bast..! wiihuuu
grattis på dig!
får se om jag pallrar mig iväg till sirbo imorn o grattar dig, eller om du får vänta ngn dag=)

nu ska jag lägga mig o vänta på min mamma som är i stallet för tillfället,,

puss o kram skumbanan

och,,, SOFIE BERGMARK! det är farligt att göra folk nyfikna din lilla gris:D

Kommentarer
Postat av: mamma

upp och hoppa din gamla loppa puss puss

2009-04-20 @ 23:01:43
Postat av: gulli

heej snyggo, du vet att du få låna Anton om du har tråkigt va=)

krya på dig gumms

2009-04-21 @ 07:34:12
Postat av: Evalena

Du måste krya på dig för det är ju snart sommar och säkert mycket party på gång om jag känner dig och Nina rätt...det här fixar du galant och blir kry igen..kram

2009-04-21 @ 07:34:20
Postat av: svar till folket:P josse

jadu eva-lena party all night longs;d nina o jag på vårbo strand:P haha..

tacK=)



wihuuu:P anton o jag ska leka nannananan:D hihi

o tack=)



hoppa o hoppa vet jag inte riktit om jag gör om jag ska vara ärlig:p men har ju precis varit uppe o hoppat uppp för trappen;O haha

2009-04-21 @ 08:37:27
Postat av: ulli

Tack josse du ä bäst=)

m dom orden släppte genast ångesten..

2009-04-21 @ 09:42:59
Postat av: Nina

Hoppas det blir bra snart :) <33

2009-04-21 @ 10:54:08
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0