2 tuffa dagar till ända, hoppas på bättre framöver!

Hej på er alla glada!

Jajamensan,, igår krampade benet konstant i 40-50 min:S inte så lattjo lajban!
Det började med att vi simmade igår och det gick skapligt, det krampade, men det funkade iaf,,,
Sen skulle jag dårå testa akupunkturen, och det gick bra det oxå,, det var skönt eftersom jag kunde slappna av ordentligen och så, sen låg jag i 10 min för att vila,, det gick oxå bra, men det fortsatte att krampa lite då och då!
Sedan så skulle anna hjälpa mig att resa mig upp,, startade skiten, det bara fortsatte o fortsatte, och efter ca 15 min insåg i att vi inte skulle få bukt med det där borta, utan vi sa det att det var bäst att åka tillbaka till avdelningen,,
Men det bara fortsatte, i rullstolen, och i sängen när jag kom tillbaka,,
Jag fick först cetogan för att få mig att slappna av,men det hjälpte inte,, anna stod o höll i benet och en annan sköterska stod och klappade mig på huvudet o påminde mig om att andas eftersom jag har förmågan att hålla andan när det gör sådär fruktansvärt ont!
Men det hjälpte inte med den där cetoganen, utan då fick jag stesolid, som gör att musklerna och så måste slappna av!
Och anna satt och höll mig i handen och klappa mig på huvudet och la en kall och blöt handuk och svalkade av mig lite med!  En läkare stod och höll i benet, och en annan höll på med medicinerna, och en annan strök mig på ryggen!
Ja ni vilken dag!
Sen var jag fruktansvärt trött och rätt så borta! så då sov jag kan jag säga er,  men men , bara att ladda om:)
 vid cirkus halv 7 tittade ingela och marcus in,,, jätte kuul verkligen, rolig överraskning,=) blev jätte glad, men var fortfarande rätt så borta och rätt trött,, så sa nog egentligen inte så mkt vettigt, men de gjorde mig sällskap en stund iaf=)
Sen somna jag igen, och oj vad jag sov,, trött var jag som skrutt! haha,, men det var skönt iaf:)

Aouu, det är faktiskt så,, kom hit,, NU
Och även denna bild är jag rätt nöjd med:)

Och idag då?
Jo dagen började med att emelie gerdin med mor kom på förmiddagen! och OJ så glad jag blev! började till och med gråta! men jag har saknat henne så! och oj vad du är betydelsefull min älskade älskade vän,,,<3 du är något alldeles speciellt för mig och det vet du redan mitt hjärta<3
Hoppas bara att det blir bättre med  magen och allt sånt skit!:(

Sen blev det träning i gympa salen, och det gick helt okeey faktiskt,, klart att det krampa, men det var inte mer  än vanligt=) Och måste säga än en gång att bättre sjukgymnast får man tamefan leta efter! helt underbar person och duktig på det hon gör,! har förtroende för henne i bott, och det betyder fruktansvärt mycket ska ni veta:)
Sen prata jag lite med en som heter julia:) bra samtal!
Sen ladda jag direkt om för simmning! det gick faktiskt riktigt bra det med! krampa juh, men ändå så gick det bra!
När vi sedan gick upp och jag hade bytt om kom dom igen,, fyfan för dessa kramper, men vi satte mig i rullstolen
och rullade tillbaka till avdelningen där jag fick stesolid,,,,
då lugnade det sig igen:)
Det har även varit tal om att jag kanske ska flyttas till torsby,, först kändes det som ett jävla helvete rent ut sagt,, och det känns väll inte helt bra nu heller,, men den där jävla ångesten har lagt sig,, var fruktansvärt ledsen först, men samtidigt är det lika bra att ta chansen att bli frisk och bra så snabbt som möjligt när man äntligen får den!
men det är bara det att det käns så långt till torsby lixom,, men det blir nog bra tillslut, det tror iaf jag:)
Eller nej, jag tror inte, utan jag vet!

Nej hörrni vänner,, kanske är dags o stänga ner den här skiten,, nu ska jag sova bort alla bekymmer o ladda för en ny dag med nya möjligheter:)

kram på er gott folk!

Tänker på dig, det vet du!

Vill bara ditt bästa,,! och det vet du oxå!
Jag tror på att dett blir bra, för oss båda ,, tillslut!
Men vi båda måste kämpa, och tro!



Kommentarer
Postat av: Evalena

Snälla rara du vad du får kämpa ,vet inte vad jag ska säga eller göra för att muntra upp dig men hoppas att tanken på oss kan ge dig lite stöd i denna svåra stund i alla fall . Vi tänker på dig konstant , skulle vilja plocka ner månen till dig om det gick..kramar i tusen gånger tusen

2009-06-04 @ 06:28:07
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: ulli

vi ä med dig i tankarna gumman kram ulli o kidzen

2009-06-04 @ 07:11:14
Postat av: svar:

tack eva-lena,, finns inte så mkt man kan eller göra är det värsta,, inte ens jag själv kan styra över det,, vissa saker kan människan styr över, men det här går inte att styra över, inte ett dugg, och inte någon!:( men jag är glad över all stöttning jag får!

Taack ulli, kram till er alla,! hälsa barnen!

2009-06-04 @ 08:43:47
Postat av: svar:

det finns inte så mkt att göra eller säga tyvärr,, vet inte ens själv vad jag ska göra eller säga!

Men en sak vet jag, o det är att det lir bra så småningom:)

Tack ulli! hälsa och krama barnen och kram på dejj!

2009-06-04 @ 08:51:02
URL: http://jossebula.blogg.se/
Postat av: Evalena

Jag ska hälsa och klart som korvspadd att vi finns där för dig och då talar jag för ALLA i familjen .kramis i MASSOR

2009-06-04 @ 10:29:24
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0