9D2<3

Satt just idag och kollade runt på ninas gamla bilder på bdb,, o kom till när vi hade våran avslutningstid i 9:an:(
Skolavslutningen i 9:an,, fyfan, den var inte ens rolig,,bättre klass kommer nog aldrig skådas igen,!
Jag saknar alla dampryck i skolan med julia o vickan, alla promenader till pekås med pekås gängen Nina Sofie o Putte:D  haha,, kommer aldrig glömma Lärar Linda när hon jämt sa frääda istället för fredag=) ngt som vi retade henne och skrattade med henne åt:)
Jag kommer aldrig att glömma alla år då vi var i Karins husvagn och sov där!  Det var så kallt på kvällarna, men det var så bra allting, allting var så roligt verkligen=)
Vi satt framför brasorna och bara möös o försökte hålla igång elden,,
Vi satt inne i karins husvagn och tittade på film, vi åt gott och bara hade det trevligt,,
O kommer Aldrig glömma klass resan till göteborg, den var så underbar!
Alla hade roligt och bjöd på sig själva:) Vi var uppe i princip hela natten, gick ut och tog frisk luft tillsammans med täckena, gick själva på rund tur på vandrarhemmet, dagen på liseberg, dagen på stan, ja alltså, ALLT verkligen...
Jag saknar er 9D2 och jag hoppas vi fixar klass fest snart!
morgan o per glassar:D

 väntan på hemresa!

 isac o per på avslutningsmiddag=)

 tuffa pekås nördar:)

En sak kan man fast slå iaf,, OJ vad alla förändras!

Mer bilder kanske kommer till kvällen, men då måste jag få tag på ngn som kan skicka,, haha,,
Nej nu ska jag pallra mig ut o kolla på lite tv,, vi hörs snart=)

Jag tycker om dig=$

Kommentarer
Postat av: Nina

ojojoj! 9d2 va underbart :D de tre åren på valla va fan de bästa i skolans tid! :) klassen va så bra! så sjukt bra :D , klassfest i siommar tkr ja! jag är helt på :D <333

2009-06-06 @ 08:59:03
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: svar till nina

9D2 är oförglömlig klass! jag kommer aldirg få ch har aldrig haft bättre klass! vi vaar bäst! vi var coolast vi hade gemenskap! ;( <3

och jag saknart!

LÄTT klassfest:) vårbo?=)

2009-06-06 @ 10:28:51
URL: http://jossebula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0