Den nya dagen gryr. Oändligt är vårt stora äventyr!

God kväll,,
Nu är klockan redan 11, o jag vet att ingela tycker att jag skulle stängt av datorn för en timma sen:S aj aj aj,, nu får jag skäll! inte bra! hiihi,,
Nej men jag är trött, samtidigt som jag inte skulle kunna sova just nu+ att jag snart  får medicinerna i vilket fall som helst,, så kom på att jag kan skriva ett inlägg o rora er med min dag som har varit blandad:)



This is not the end. This is not even the beginning of the end,
 but it is the end of the beginning                                                                                                                         ♥

Okey, jag ska börja berätta lite om min dag, =)
Sen började med att jag hoppade i duschen och sminka mig o klädda mig inför skolavslutningen:)
sjuukt laddad var jag på att träffa alla igen:)
UNDERBART verkligen! har lixom inte träffat en del på typ 2 månader:( men jag var iaf laddad för skolavslutning!
Vid 10 över 9 skulle jag möta pillan vid entrén, så jag tog mitt pick o oack o rullade ner,, o sen kom kvinnan som försovit sejj;D haha!
Vi gick ut till busshållsplatsen o vänta på bussen, o jag såg framför mig hur pillan skulle klara av att bära in rullstolen:P men det gick juh bra=P
Träffade lite folk på bussen som jag inte träffat på länge, det var super kul:) sen träffade jag även min syster!=)
Ankomsten till skolan blev minst sagt lyckad:D Blev verkligen jätte glad att träffa alla igen, o de verkade glada över att se mig med:) så det var jätte kul!
Sen vare bara att åka in till gympa hallen där avslutningen skulle hålla hus:) satt o digga o busa lite med jonna;D haha

Här är lite bilder från klassrummet när vi käkade lite tårta o möös:) och måste tillägga att bilden på jonna är så jävla snygg;D

Efter avslutningen i gympasalen, gick vi till klassrummet o åt lite tårta o drack cider:) gott var de!
Sen knipsa vi upp mitt skåp för jag ville ha min plånbok som låg där:)
Och där i låg typ 300 som jag inte visste om typ:d hade iaf glömt bort det:D  Underbart ällé? haha
Man tjänar mycket pengar av att ligga inne;D ,,


Här är lite bilder från vägen till katrinedalskrogen:) vi pimpademin rullstol o så fick vi med oss ett grabbgäng halva vägen som duunkade musik i bött i en kundvagn;) haha götte!

Sedan laddade vi om för att gå ner till katrinedalskrogen o käka:) tog en pizza , var inte så hungrig,som vanligt just nu, så ville inte lägga ut hur mycket pengar som helst för mat jag inte äter upp:) men pizzan var god o alla var glada o nöjda hoppas jag verkligen:)
Vi skämtade som vanligt om allt och ingenting o jonna körde med sina låsningar på stolen;) haha
Fast måste säga att jonna o M-L:s pommes frites smakade ursch!
men men! :)

Här är bilder från när vi åt:) gött gott! Bilden på Emelie o pillan är klockren;D hahahaha,, o även den på jonna o M-L är så sjukt bra! haha,, man kan undra vad de tänkte om maten:P

Vid 1 kom vi överens om att vi skulle sikta in oss på 5 över halv bussen tillbaka till lasarettet:) haha och vi hade seriöst så sjukt roligt till buss stationen så jag trodde inte jag skulle kunna sluta skratta!
HaHa,, Jag satt i rullstolen, o garva som en gnu, pillan körde o blev helt anfådd i uppförsbackarna:P
Hanna lånade mina kryckor för hon amputerade benet under tiden vi var o käka:D hahahahhaha
fyfasiken va skoj! tror jag garvar ihjäl mig,, kraken som hade skavsår! :P
Njut av de bilder som kommer nu:D

Man blir glad bara man tittar på bilderna:P även pillan blev amputerad,, säkert av sympati gentemot hanna:D

Direkt när jag kom tillbaka kom anna:) det första hon sa var " jag kände knappt igen dig i vanliga kläder" haha;D men det känns ju bra så man inte ser lika o fresch ut i vanliga kläder som i sjukhuskläderna:P haha,,
nej men vi gick o träna på en gång o körde lite fotboll, kast med boll, o lite andra saker,, mycket stretching! och det drar seriöst från foten upp till öronen! helt sjukt äre men sant ! det är en konstig känsla oxå,, för det gör ont samtidigt som det är så sjukt skönt!

Sen pratade jag lite med lite olika folk, o örebro hade hört av sig:)

Nej vet nii vad? nu är jag lååångt på övertid, orkar inte skriva mer om vad som hände denna dag,, =)
Inget alla behöver veta heller så det är ju inge mer med det:)
Nu får jag medicinerna snart:)
Puss på er folket:)

Jorden kan du inte göra om,
Stilla din häftiga själ!
Endast en sak kan du göra:
en annan människa väl.

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt att ni hade det trevligt .Får hoppas att örebro kom med bra besked , Du får ha en otroligt bra dag .. kramar

2009-06-10 @ 08:00:03
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: mamma

härliga bilder...det värmer i hela hjärtat du e bäst!!!

2009-06-10 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0