den sången hörs ibland, rör sig från sagans land

God eftermiddag på er folket,, hoppas er midsommar har börjat bra o fortsätter bra!=)

Tänkte inte tala så mkt om mitt ben o rygg nu, men kan berätta att det går så sjukt mkt bättre men att det krampade igår kväll igen, men men, bagateller, jag kan gå o det är det viktigaste;D haha

Nu lämnar jag benet, för örker  inte tänka påt just nu,, sitter hemma i sirbo o kollar på ngt program med mikael:D massa grisar o grejs äre,,skit coola!:D
haha nej,men vi sitter o väntar på att fotbollen ska börja:) Hoppas de går lika bra som förra gången!=)

 sen får vi se vad kvällen har för mysigt att bjuda på:) en lugn o fridfull kväll i sirbo, de vet jag, o det är det viktigaste att veta!=D  för det är tamefan svårt att toppa;D

nejni,, vet inte riktit vad jag ska skriva nu, o nu börjar fotbollen! men vi hörs väll!
puss o kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du din goa tjej hoppas du får en riktigt lugn och trivsam kväll hos grannarna och det vet jag med säkerhet att du får , tusen varma kramar från oss alla..

2009-06-19 @ 21:51:51
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Helene

tjena Jossan! skönt att du fått perm. över midsommar.

kul att höra att du är bättre och att du är tillbaks i kga. ha det så bra vi hörs!!!! Helene

2009-06-20 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0