Det är en konst att le när det går dåligt!

Första dagen i friheten;d haha
låter som jag har suttit i fängelse, men nej det har jag faktiskt inte;P men jag är där jag kan leva ett "normalt" liv igen:)

Vad har jag gjort då? jo, vaknade väll runt 9;o en timmas sovmorgon mot vad jag haft på lasarettet;) gick ner, o där i soffan låg tyra kraken med vatten lopper:( fyfan, vet hur jobbigt sånt skit är, det är verkligen inte kul någon stans!
Vi käka lite frukost , sen drog vi ner till stan kallad åtorp:P haha
Va till dagis en sväng, sen gick vi o käka, o på väg mot affärn så var friluftsskolan där vid församlingshemmet:) så stannade till där en sväng!
Sen knallade vi tillbaka till dagis o vid 2 följde jag med ellinore ner till älven o kolla när hon bada, träffade friskusarna då med, sen tillbaka till dagis o min tanke var att gå ner till friluftsskolan då, men de blev ändrade planer,,
Men ska dit över hela dan imorrn istället:) så det blir riktit kuul måste jag säga!
O på freda äre juh grillning med skull oxå, kuuuul skarre bli:D

Nu taggar jag för att åka ner o kolla på match! wiuuuh! så jädrns gött! heja heja tjejer,,, idag är det filipstads tjejerna som får mäta sig mot åtorps stål;) haha
Ska bli kul att träffa alla igen när jag mår bättre oså måste jag säga:)
Så kom igen nu tjejer, det kommer bli tufft i värmen, jag vet att ni fixart!:)




Annars har dagen varit bra om man tänker på min rygg, är rätt trött i ryggen om man säger så,men det får man väll ta, är ju lite träningsvärk oså oxå:)

Nu ska jag kila! puusss på er folket!


Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt att läsa glada rader...kramis

2009-06-24 @ 20:11:41
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Karolina

go girl!

2009-06-24 @ 21:38:09
Postat av: Anonym

yeah!, igelkötten sandra ;d

2009-06-25 @ 20:58:32
Postat av: glömde skriva att de va från mig.. SANDRA

2009-06-25 @ 20:59:05
URL: http://sandrahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0