Det värsta hjärtfelet heter hjärtlöshet!

Hej på er folks där ute i världen:)

Idag är jag lite mer skriv villig än jag var härom dagen när jag satt i sirbo o mös o laddade för fotboll o grejjer:)

Midsommar då? vad hände tror ni?=)
Jo, midsommarafton  så kollade vi på fotbollen, jäkla skiit att de förlora bara, men men,  ingen skada skedd! men det var en jävla massa efterslängar eller vad säger du ingela?;) hahha så fruktansvärt roliigt!
Aja slutsnackat om fotbollen=)
På kvällskvisten skulle vi grilla oså, mmarabooou! hihi,, vi gick ut o satte igång grillen oså, men det var lite halvruggigt faktiskt, eller nej, inte lite halvruggigt, rätt kallt om jag ska va ärlig:P men marcus sprang o hämta kubb spelet, vi ställde upp det, sedan startade matchen;P Marcus o jag mot Jörgen! man hör ju bara där vilka som kommer vinna;) haha
Men jörgen fik förstärkning av mikael efter ett tag, sicken tur han hade:D
Sen äre ju så att kungen måste ner i samma omgång som man kastar ner motståndarnas kloss! visst äre så ngn som kan?:D det har varit heta diskussioner om det där alltså;) men jag vet innerst inne vilka som van:d  eller vad säger fam jonsson?:D eller nej, vi struntar i den diskussionen;D haha!

Titta vad jag hittade på internet:P
En regel säger också att lagets sjätte och sista kastpinne, i kastomgång, inte får fälla motståndarnas sista kubb. Det måste finnas en kastpinne kvar till att fälla kungen.

Efter att vi spelat klart så var maten fixad o klar,, vi klädde på oss med stora jackor för att sitta på altan o äta:P haha äre midsommar så ska man faktiskt sitta ut, om de så skulle vara 20 minus:D haha,
men det var myysigt, (som vanligt), marcus o mikael spelade lite boll o jag fick skratt kramp i magen ett antal gånger kan jag lova er! haha hundsingen vad skojjsigt de va:D
Sen fundera vi ett tag på att spela lite kort oså ute,men vi valde bort det inför en myskväll framför teven med Wallander igång!:) mumma,, hade faktiskt inte sett hämden än, så det var skojj att se den faktiskt:)
Sen blidde det att SOVA gott :) fick låna mikaels säng igen!=)



Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus, och ändå lyser det upp mer i ett hem.


Lördagen var en riktig slappardag faktiskt:) skönt, men iuf så består ju mina dagar av slapp eftersom jag inte kan göra så mkt annat, men vi åt frukost, sen kom katta med fam o hälsade på i sirbo!=) trevlans trevlans!
Sen började benet småspatta lite grann, men det var jätte lugnt mot vad det kan va, så jag la mig lite i soffan o försökte slappna av så gav det sig skapligt fort:) På eftermiddan somna jag i typ 2 timmar i soffan! skönt faaktiskt, men trodde inte jag skulle kunna sova såå länge,! men det var skönt som sagt, sen blidde det lite av det ena o det andra o sen så tog jag fram min matlagningssida tillsammans med jörgen:D vi gjorde pizza till folket:D mmms, den vart super duper god faktiskt,!:D härligt jobbat jossan o jörgen,o mikael som hjälpte till på ett hörn såklart o ingela som kom o styrde rätt oss i våra handlingar ibland o höll lite ordning omkring oss;) men saknade min blivande kollega som jag ska starta firma ihop med, men han höll nog på med avtalen med allt vare nu heter för att få starta eget;)haha!

Vi satt ute på altan o åt, o måste säga att vilken skillnad det kan vara från kväll till kväll, den här kvällen vare faktiskt riktigt sköönt ute, vi satt där o filosoferade o prata o grejsa en stund sen gick vi in o skulle spela kort, men vi fastnade framför en film:)
Gick inte upp o la oss förns runt 12 tror ja:)

Imorse dårå var minsann en turbulent morgon! haha..
men man kan flina lite åt det såhär i efterhand,, specielt färden nerför trappan! haha skojjsit skojjsit, eller, obehagligt rättare sagt;) haha
Det vart en liten tur då,,,tjossan vad trist, men det gick juh bra:)
Vid halv 11 typ tyckte ingela att jag skulle sova en stund, o ja, det var nödvändigt! så jag tänkte att jag kanske skulle sova en timma,men oj oj oj vad jag sov, typ kvart över 1 kom ingela upp o sa att de va mat ;D haha så jag hoppa in i duschen, o ner o åt:)

glada barn efter en härlig seger:)
Vid 5 hade Mikael match, så vi laddade för att heja på dom:D De var jätte duktiga idag verkligen:) skiiitkul att de fick vinna!
Det var de faktiskt värda ! Underbart grabbar, mer sånt de kommande matcherna!
Den där öronlösa hejaren var en riktig hejare;D haha

Nu är jag tillbaka till lasarettet igen, men kommer förhoppningsvis hem så foort som möjligt:) o förhoppningsis kommer jag lära mig hantra kramperna först o främst o sen kommer de släppa totalt:)

Nej fy vad klockan drar iväg,, nu måste jag juh sova!
Natti natti!

så vill jag avsulta med att tacka fam,jonsson för en jätte härlig midsommar helg,
Har verkligen haft det jätte skönt o mysigt:)
TACK



Le ett leende innan du somnar, så går dagens surhet över.



Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt om du kan få komma hem ,det måste vara kämpigt att ligga inne så länge men du vet och jag vet att du är en riktigt bra "FAJTER" så du kommer att klara detta med besked ,helt underbart att få krama dig och se en glad Josse . Kramis

2009-06-22 @ 06:32:41
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

haha :D du har rätt med kubbreglerna ;) men man behöver inte ha kvar en kastpinne när man slagit ner sista men då kan juh de andra kasta direkt på kungen och vinna xD så det är inte så smart direkt ;) , låter som du haft en mysig helg (Y) :D , det va roligt att träffa dig igår :) <333

2009-06-22 @ 14:32:24
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kubbmästaren

Illa gorilla att du inte har lärt dig kubb reglerna!!!:D

2009-06-25 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0