I don't know what I would do if I can not be there for you

Hej,,, skrev alldeles nyss ett jätte lång, ett jätte bra inlägg, sen när jag skulle publicera det så gick allt åt helvete!
Fan, nu måste jag skriva om, o det kommer inte blir alls lika bra, men men bara att gilla läget!=)
Kan ju börja med att säga att idag har varit en bra dag! från början till slut=)
Började med att jag var seg som tusan när jag vaknade, var verkligen jätte trött o åt fil till frukost, sen ille jag bara somna om,men jag tänkte att nej, ta dejj i kragen nu josse o sätt på dig kläder,:P
Så det gjorde jag, o sen vänta jag på ronden:)
När de kom prata vi inte så mkt om ngt speciellt, utan de sa att de skulle ta kontakt med örebro idag o höra vad de säger o om de har ngr platser!
Annars vare mest snack om åtorpsmarken och filten jag har i sängen från sirbo :P haha
Efter de hade varit här sega jag en stund till o satt vid datorn o mös o filosoferade,,

Sen ringde jag morgan vid halv 12 typ,, han sov, o berätta att de hade fastnat på sjön inatt när de hade fiskat:P hahhaah stackars krakar,,, jag tycker verkligen synd om er när ni inte ens tar med er åror:P haha tur att inget hände, för då kan man skratta åt de:D
Direkt efter det kom anna o sa att vi skull skippa bassängeen idag och bara köra i träningshallen:)
Sen vare lunch time, det var hjärpar, smakade gott, men åt inte mycket, vet int vad det är med mig,, men det är välll det att man inte rör på sig, men jag åt för att få i mig energi till träningen:)

Klockan han väll bli frammåt 1 när Anna kom=) 
Vi började vandra mot träningssalen, och när vi kom fram så sa anna: " idag ska vi spela lite tänkte jag"
Då skämtade jag o sa: " ååh ska vi spela fotboll?":D haha
Hon svarade med glad röst: " ja du tänk för de ska vi faktiskt göra:D"
Jag sken upp som en sol,, wiihiiiuuu,,,, men man funderade oxå på hur det skulle gå:p
men vi ställde upp oss o skulle bara pasa valiga enkla pass till varandra! Vi hade verkligen skit kul oxå,, haha skrattade så tårarna rann nästan viss gånger;P
Benet krampade lite, men inte så mycket, gick bättre än vad jag trodde:) och det var så sjukt skönt! och så underbart roligt var det:D Och jag tror Anna  såg det på mig^^
När vi hade spelat färdigt körde vi lite att jag skulle gå upp o ner från en liten upp höjning oså, sen körde vi lite situps o lite armhävningar,, men det gjorde ont faktiskt, men det var samtidigt skönt när det sträckte sådär skönt, men det  var ändå jädrigt obehagligt när de värkte,, men vafan, bara att bita ihop,, jag klarade det utan speciellt mycket kramper:D och det är så otroligt mycket värt det!:)

När det började göra ont tyckte anna att vi skulle ta o sluta,, vi satt o prata om allt en stund istället,, det var skönt!
Anna är bäst!
Sen vandrade vi tillbaka till mitt rum,, hon frågade hur de va, o jag sa det att det var okey,, det gjorde ont, men samtidigt skönt o avslappnat när jag lagt mig ner!
Anna gick o prata med en sköterska om smärtlindring, o när hon kom tillbaka o sa vad de hade sagt så sa jag det att jag måste nästan få en kram!
O då sa hon något som printade sig fast i min hjära o blev laddad i bott!
Hon kramade mig o sa: " klart du får en kram gumman, du är en otrolig tjej o sån träningsvilja är det få som har, du är jätte rolig att arbeta med, med andra ord en bra elev som lyssnar på det man säger o tar in tips, var stolt över dig, du kommer bli bra"
Grejen är den att jag vet att jag kommer fixa det, men det betydde faktiskt sjukt mycket!
Efter den stunden skulle varenda litet problem vara som en lätt fjäder att besegra!:)

Efter träningen var jag trött, så sov en sväng,,sen var det mat igen,, huh,, men de var rätt okey faktiskt:)
Sen ringde snyggaste M-L o hörde lite om jag var kvar på lasarettet o om jag skulle komma imorn oså, sen sa hon helt plötsligt,"du, jag ringer dig sen"
Jag bara jaja, visst gör så:P,,så jag gick in på toa o så, sen när jag öppnar dörren, vilka står inte där då då?=)
Jo,, där vid min säng står, Jonna, M-L, Pillan, Roxy, O Madde:)
Fyfasikens vad jag blev glad, kände hur värmen spred sig i hela kroppen!=)
Jag gick till sängen o fick först en kram av jonna,, o tårarna kom, på oss båda, sen kom M-L o hon grina oxå,,  himlans tårar, men de är av lycka, o då är det bra tårar!:)
sen kom alla andra o krama mig, o lika glad för varenda kram blev jag! Ni ska veta att jag är jätte tacksam över att ni kom! Det gjorde min dag fulländad av lycka:)

Lite bilder från en maskerad vi hade med klassen, här är de som var här, förutom pillan, hon var tyvärr inte med på maskeraden:( o hittar inte någon bild på henne på den här skivan:(

Vi gick ner o skulle fika lite i entren, o precis när vi gick in i pressbyrås så kom emmelie o ida o var fixade för balen!
O fy faaasikens vad dom var fina!!
snyggare brudar får man tamefan leta efter! helt otroligt  fiiina var ni tjejer,
ni kommer äga alla andra ikväll! Hoppas ni får en toppen kväll!:)
Baldrottningarna åkte iväg igen och vi andra satte oss o drack COLA ;d
Vi satt o prata o skoja, o skratta o skämta om spnt som bara vi gör:D det var minsan medicin för själen de!:)
Tänkte på det när jag satt där nere att jag ska vara glad över att jag har dessa människor!
de gör mina dagar i skolan mycket bättre o fyllda med skratt:)

Jonna,du är en ängel utan vingar, allt du säger tar jag åt mig, du är en sån man lyssnar på, ditt skratt får en att må bra, det kittlar i hela kroppen av lycka när du är i närheten!=) allt vi gjort, allt vi har framför oss!
Att vi har börjat umgås så mycket i skolan,det ska jag vara tacksam för, du är min räddning där jona pettersson!
Det spelar ingen roll om jag har en dålig dag så får du mig att skratta med dina dåliga skämt o jag drar mina dåliga skämt o skrattar åt dom:D
Du & jag jonna! vi har det där extra:)
Du är värd guld!
Nu kan jag inte skriva längre, för då gråter jag snart ihjäl mig:')
<3
                                                                                
   Det är det här jag saknar!<3
                                                                                                                                                 
Nej hej o hå, nu ska jag ta o ringa morgan o höra hur det går för fiske experterna idag;D haha,

Godnatt sov så gott imorn ska jag på avslutning!



Jag såg en horisont
Jag såg klippor av granit
En himmel blå och tom
En sol så kall och vit
Jag visste knappast alls
Hur jag kommit dit
Det var som alltings början
Och ett sjöfågelskrik

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt att höra att du hade en bra dag tillsammans med vänner det värmer i hjärtat att veta. Kram på dig

2009-06-09 @ 07:18:13
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0