jag är rädd, för jag är rädd om dig!

Hejsan svejsan på er :)
Idag har varit en helt okey dag,,  Linda kom vid 11 och gjorde mejj sällskap, så det var riktigt trevligt och vid halv 12 fick jag mat, men nej, jag är verkligen inte sugen på mat över huvud taget, men vet ju att man måste äta för att orka, så åt trots att man inte var hungrig,,, men det gick ner iaf o man får näring:)
Sen drog vi ut på en promenix, eller ja,, linda gick o jag rullade:) men det var jätte kul verkligen att du kom linda,, var skönt att bara vara:)
Sen mötte vi beirut:D hehe,,! drog in till apoteket o filura lite, sen blidde det att åka in till ninna o säga hej oså=)

Sen laddade jag om för att umgås med mina vänner som jobbar på lasarettet:P haha,, värsta polers med varenda en känns de som;)haha nerrå, men fört prata jag lite, sen så kom anna, vi skulle testa oss på akupunkur igen:)
o jag är på,, vafan, man kan inte ge sig i första taget:)
Idag hade jag värme på ryggen o på fötterna,, riktigt skönt faktiskt, men fan va vaarmt de blev:D haha,,! Benet krampade o ryckte lite då o då,, men inte alls som förra gången jag fick akupunktur,,o det ser jag som ett framsteg:)
Inte ens efter så krampade det mer än vanligt, ! underbart sköönt måste jag säga!
Men oj oj oj vad yr jag vart, jag skämta med anna o fråga om hon hade haft i typ sprit eller ngt i nålarna:P haha hon bara skratta:D men det gick över rätt så snabbt=)

När vi kom tillbaka till avdelningen kom både pappa anton o farfar=)
Vi gick ner till entren och tog en fika o lite så=) härligt härligt, men jag var fruktansvärt trött oså efter akupunkturen,, så va lite halv seg!
När de sedan hade åkt somnade jag, och oj vad jag måste ha sovit för min morfar ringde, o jag hade pratat med honom och sagt att jag hade haft besök, men det hade jag juh inte? o jag hade inte ens varit vaken,, han hade trott att jag hade hemligt besök för jag lät så finurlig:P haha
så knasigt de kan bli;D

På kvällskvisten nu har jag pratat med putte på msn,, och jag saknar honom faktiskt sjukt mycket!
vissa personer vet man bara att man kommer ha livet ut! så är det bara!=)
Sen har jag mest suttit vid datorn,pratat med morgan, och så kom jörgen förbi vid halv 8 o sa hej, han var ändå i kga, så han hoppade in o sa hej,, alltid trevligt:) sen var jag tvungen att ringa mor o beräta att morfar ringt när jag sov o jag inte kom ihåg ett skit:Phaha
Aja, nu MÅSTE jag sova o ladda för att heja fram laget imöra mot rävåsen! HEJA HEJA,, tuff match imorn,,
Klockan är faktiskt snart 1:S


Det här är hur jag är
Jag kommer alltid vara sån här
Så kom och ta mej eller låt bli
För sån här är jag, och det vill jag förbli



Har suttit o lyssnat runt på lisa ekdahls låtar,, och jag fastnade för vissa texter!
Vissa saker fastnar snabbt på hjärnan!

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du ska veta att du har en BAMSE STOR plats i allas våra hjärtan också och den platsen är bara din och den kommer att vara din i oändlighet..kramar i massor

2009-06-06 @ 09:27:56
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0