Jag ville ge dig det som får dig att lyfta din blick!

God FÖÖÖRMIDDA:d

Igår var det som sagt match mot rävåsen på kilsta ip:D UNDERBART med seger!
3-1 till åtorps damlag, det säger att vi har visat rejält var vi står i serien!:D Spelet var inte helt bra hela tiden, men vinsten är ju den som syns på resultat tavlan, men en del saker finns att jobba med:)
men ett lag är aldrig färdig utvecklat:) finns alltid saker man kan förbättra men vissa stunder var oxå riktigt bra alltså:D ååh, vad häriligt med vinst, speciellt mot rävåsen, de kan dra o lägga sig,, jävla skitstraff fick de, men vafan,, ingen har gjort ngt spelmål på oss än och det är ju de 3 poängen som räknas!=)
Bilder från matchen kommer, men har inte med mejj sladden till sirbo:)  fick skit snygga bilder:D så de kommer bli kul!=)



Efter matchen åkte jag med berit till åtorp.:) skulle nämligen till sirbo o tillbringa kvällen o natten där:),
Igår kvälll kolla vi på fotbolen, usch. blir bara irriterad när man tänker på´t .. som de spelade igår är de i princip knappt värda att åka till sydafrika heller!

Och det är oxå sjukt lång väg dit för den delen oxå.. usch nej, missad straff, dåligt spel, ett skit mål,, nej nej o åter nej,,
börja spela fotboll!
Aja, skitsamma, ingen skada skedd, bara ett jädrans fiasko, tacka vet jag damfotboll:D

Nu sitter jag i sirbo o kollar på försnacket inför robin söderlings final match idag:D det är iaf en bra sak under helgens svenska idrott!
Spännande, o hoppas han viner, det vore en bragd:) och jag håller alla tummar som finns:)

Ingela är iväg o jobbar, så nu väntar vi på henne o då blire förmiddags kaffe:) gott gott,
nu på morgonen / för middagen. har jag spelat fotboll med grabbarna i huset och spelat bubble trouble med mikael:D
jag vinner jämt på kort!:P haha,, eller nej, det gör jag inte, men i min fantiasi gör jag det iaf:d haha,!

Nu ska jag kika lite på talang:) sen blirre kaffe, sen vet ja int vad de blir, återkommer säkerligen ikväll:)

Hörs hej leverpatej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0