Låt mig sova i din säng ett tag, låt mig sova ett tag!

Hej på er!
Nu är jag tillbaka i mitt nuvarande hem igen:D haha,, illa illa, nej, men jag är tillbaka till lasarettet iaf..
Tänkte börja med att berätta lite om helgen dårå,,som var så fruktansvärt bra mot förra helgen till en början,!
Började som sagt med vinst mot rävåsen, det har ni redan hört, men sägert igen för jaag är så jävla glad övert :D haha
Sen åtorp, till sirbo, fotboll,spela lite kort, sen sova,,

Allt det jag skrev nu skrev jag typ i andra oxå men ändå:P haha
Nu kommer lite bilder från matchen jag talade om:)
    
    

Det som har häänt sen förr inlägget är att min både min rygg o mitt ben fungerade otroligt bra,, allting var lugnt o fint,, på tv, satt lite vid datorn, spelade kort med grabbarna ( det var kort jag menade i andra inlägget och inte fotboll) haha så fel de kan bli:Pkollade lite
Och jag vinner jämt såklart,, haha eller inte, blev typ maja varenda gång vi körde det, o sjuan vann jag heller aldrig på! det enda jag lyckades ordentligt på var typ tjuv och polis:P haha det är illa,, sånt som man var kung på när man var 7 eller något:D
Men iaf så spelade vi kort o hade det trevlans:D

Sedan serverades det lassange,, mummaa mumma ! Sjukt gott,:)
Vi satt där o åt o prata o skratta o lite så, sen plockades det undan och folket var mätta och belåtna, ja då jävlar satte mitt ben igång,, ursäkta ordvalet, men jag blir så förbannad att det inte kan lyda ordentligt !
Jag satt då vid bordet, men när det börja krampa visste jag inte var jag skulle ta vägen, så fick stöttning in till soffan, där låg jag en liten sväng för att försöka få benet att lugna ner sig, men det var lönlöst, så ingela kraken fick springa runt o plocka ihop mina grejer, medans jörgen försökte hålla i benet o så,,

När allt var färdig packat, var det bara att ladda för att komma ut till bilen, hade ingela o jörgen som kryckor, de är lite stabilare  än de riktiga kryckorna,,!
Benet krampade då fortfarande, sen drog den blåa faran med ingela o jossan i lasset mot lassarettet ,! Och benet då? jo då, det fortsatte krampa,, jävla ben,, och oj vad ont de gjorde,, men var skönt att jag visste att det skulle bli bra när vi kom fram,,

Ingela sprang in o hämta sköterska o rullstol, sen in i sängen, sen fick jag stesolid, och oj vilket dunder medel det är!
Det slutar helt otroligt fort mot sprutan jag fick första gången!
Jag fick ännu en gång n blöt handduk på huvudet, för man svettas, fryser och gör allt på samma gäng känns de som:s
men men,, det är ju övergående:)
Och för att se det possitiva i det hela så är det att den här helgen har varit otroligt lugn mot förut, ! så man ska inte haka upp sig på avslutningen av dagen,,
Ingela satt kvar en stund o bara var, o det var skönt! Tack!
När hon åkt, somna jag kan jag juh säga,, ojski poiski vad jag var trött o ont i ljumsken hade jag, så var skönt att sova lite o så!

Nu senare när jag börjat kvickna till i huvudet så hoppade jag in i duschen för att duscha av mig den där klibbiga svetten som blir,, ysch ysch, !
men det var skönt, men jag fick inte vara helt själv idag, utan en undersköterska ville vara med ända fram o ända tillbaka, men jag fick iaf duscha själv vilket jag uppskattar:)

När jag kom ut ur duschen var sängen renbäddad,, uuuh så underbart! + att filten från sirbo låg över den andra filten, o de gjorde det hela ännu bättre=)
Nog för att benet började spatta sådär hastigt och lustigt, men det är ändå det bra jag kommer ta med mig från denna helg, för mycket var bra:)

Nu ska jag lura runt lite på internet lite, sen får jag se fall jag hinner ringa morgan innan jag somnar, annars ska jag försöka sova o mysa med filten och lukta på mitt ny tvättade hår o lyssna på lite musik:)

puss hej,saknar dig,,,, ;(♥


Tiden den går,
livet är så kort
allt för kort för att gömmas bort
så gör det du vill och blomma ut
njut av din spegel bild
vår tid är nu

du lilla sparvöga flyg över ängarna
dröm dina drömma så länge du känner


Kommentarer
Postat av: Evalena

Tjenare bruden . Skönt att du hade en någerlunda helg och det är som du säger att avslutningen inte blev så bra men det som var bra väger över. Hoppas du inte tog mitt svar fel sist där jag skrev att det är bara att gilla läget för det jag menade var att du som är så ung ska ha 1000 procents hjälp till att få ett smärtfritt liv för för min del så finns det inte mycket att göra och det är för stor risk att jag ska bli sämre om de skulle gå in och göra en operation för kroppen är så pass full värkt i så många år så jag själv har sakt nej för jag skulle inte klara av att bli sängliggande ,men du som har så många mer år kvar än mig behöver i tid få rättsida på problemen med ryggen .Jag blev orolig att du skulle ta min kommentar fel för du betyder så mycket i mitt hjärta så jag vill att du ska förstå vad det är jag dillar om , man börjar bli en gaggig kärring vet du . Miljoner kramar

2009-06-08 @ 06:46:34
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vännen vad jag tycker synd om dig ;(

Jag älskar dej gumman, massors ska du veta.

Vi ses snart ! Pussss

2009-06-08 @ 10:34:47
Postat av: evelina

Ja absolut, resan var minnes värd .. är nu efter jag känner mig lite små hängig bara, men skulle kunna få känna illamående och sånt efter pencillinet .. fick brev hem idag . det var en episod med yrsel, huvudvärk och kramper och röntgen visade bihåleinflammation :( så de bli återbesök hos läkaren snart .. stod att ja måste vara utan alkohol tills ja träffa den , men har ju studenten på fredag :O ja vill inte va nykter då :(

har du fått någon ny rumskompis? hoppas du inte har någon pensionär bara då tycker jag fan synd om dej :(



Kram kram

2009-06-08 @ 17:27:16
URL: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0