Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår

aloha:D
hoppas det är bra med folket ue i världen:D själv rullar det på helt okey här i min säng:)
Idag laddar jag för simmning, lite gymnastik och sedan lite akupunktur,=)
spännande faktiskt, har aldrig fått det, men jag tror säkert att det kan hjälpa fram allt lite:) Inatt sov jag inte lika bra heller, men jag sov helt okey faktiskt=) vaknade lite då och då av att det spratt i benet, men sen kunde jag somna om som tur var=)
Ronden har inte kommit än, men Anna kom förbi förut så hon kommer vid kvart i 12 igen för att följa mig till bassängen=)
Så jag hinner troligtvis inte äta innan träningen idag, så det får bli att jag äter efter tränignspassen, men det går lika bra det, för man bara äter och äter på detta ställe:P haha


Hade lite tråkigt igår kväll, så tog lite kort på blomman jag fick av farfar och Gun-Britt och redigera korten lite, här över har ni ett smakprov, :P mer bilder kommer säkert i något inlägg, men de får ni vänta på=P

Nu ska jag försöka hitta på ngt, men måste fundera på över vad jag ska hitta på:D

Hej då folket :D
`hörsdå´


Kommentarer
Postat av: Evalena

Akupunktur är skönt bara man kan konsten att slappna av . Hoppas det går framåt så att säga för dig . Är det något så hör bara av dig min lilla goding..kramis

2009-06-02 @ 12:16:30
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: mamma

va rädd om dig å ha tålamod ;) ja beundrar dig ska du veta..

2009-06-02 @ 20:14:11
Postat av: evelina

men stackare är du kvar än :( väntar på svar ska kanske komma tillbaka o göra nya tester nu om det inte blir i karlstad :) .. de var verkligen underbart i turkiet .. men ja håll inte va läkarna sa :S hihi

Kramar

2009-06-03 @ 22:01:06
URL: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0