Många väggar måste passeras innan man når längst in i en människas hjärta

God Kväll på er folket!
har varit dåligt med uppdatering lite,, eller nej egentligen inte, för i detta underbara väder ska man inte bara sitta inne o dega! Ut i solen med er bönner:D haha nerrå,!
Jag kan iaf berätta att i onsdags på matchen så vann vi med 9-0:D heelt underbart verkligen, på sönda äre Bråten hemma som gäller, o grillning efteråt! så hoppas på ett riktigt bra resultat nu !=)

Vad har hänt mer under gårdagen o  idag då?
jo det ska ni få reda på nu;)

Igår så åkte jag o nickodemus o fixa medicinen på apoteket,, värsta coola anläggningen har dom där:D ni vet sådär som nicke o nilla har när de får uppdrag?;D haha, värsta coolt, de bara knappar in på datorn, sen kommer det uppe i ett typ rör i taket:D  värsta fränt! men fyfasiken vad det inte är billigt med medicin,, nästan 500 spämm för 90 tabletter! det är tamefan sjukt juh! haha men det är tur att de finns:)
Aja, skit i de nu;) när vi kommit till åtorp skulle jag hoppa av i åtorp för att vara med på friluftskolan under dagen:) verkligen skiiitkul att jag hann vara med iaf en dag där:) så underbart att vara med knottarna o allt folk runtomkring, jag kan va som vanligt igen:) så skönt så de vet ni inte:)
Vi fixade o trixade lite, lekar, tävlingar, bad, fickk se ingela o sylvia bada, mat ,aaa typ så, lite av allt möjligt:)!
Sen gick jag till dagis för att åka med mamma hemmåt,, underbart att komma dit o alla barn bara ropar JOSSE när man kommer:) det känns juh i hela hjärtat juh!=)

Jani sen då? jo jusste sen var jag så fruuuuktansvärt rastlös verkligen, jag färgade rätt mitt hår igen eftersom de va helt konstigt efter min o mammas färgning, så jag färgade för att få de ordentligt brunt igen, då fördrev jag tiden en stund, sen fick jag ett knas utbrott ( kan liknas ett  apstinens besvär) haha nej då, skoja, men jag var verkligen knäpp asså:P
mamma fick typ spuunk på mejj;)
Så tillslut när jag var färdig med håret o inte hade ngt o göra, då ringde jag faktiskt tilomed hem sandra för at ha ngt att göra;) vi kom på att vi skulle ta massa kort;D haha!
Så det gjorde vi,, tyra var med, o mamma tog kort, en helt myysig kväll med andra ord:) alla var glada o nöjda:)
Ni ska få lite bilder från den trippen här=) : 




Nu är ni väll trötta på bilderna, så lägger inte ut fler:) men det var mysigt att ta dom iaf:)

Idag då? vad har hänt idag, fredag,?
Jo det börja med att jag drog med mejj tyra ner till åtorp för att bjuda henne på en glass eller ngt:)
så möter vi ingela i affärn o precis när vi står o pratar så får hon sms av jörgen att det är kaffe o tårta på altan, så vi blev medbjudna dit:) så vi åkte dit o fika, sen slog jag marcus i vänd 10:a=)
sen vare dags att åka ner till åtorp igen, så vi åkte till dagis, sen vid 2 ringer kristin o frågar om jag inte vill hänga med o päsa hemma hos henne idag oså,:) vi hade nämligen prata om de ngn dag i helgen, så visst gjorde jag det, hon hämta mejj vid dagis,  vi åkte till henne, satte oss ute o bara mööös o prata lite strunt o bara va helt enkelt:)
fyfan vad det är underbart att kunna fungera som en normal igen:)
VI stekte på rätt bra i solen kan jag lova er JÄVLAR vilka ränder jag har efter byxor o bh;) haha!
Men det var lurigt, för de fläktade lite samtidigt, o då känner man inte hur de steker på samma sätt:)
men vi hade iaf en jätte  trevlig stund där o jag hoppas de blir fler ggr i sommar att ses oså! o de har vi i våra egna händer att fixa o dola med,:) så det blirre nog säkert! tack för dagen kriistiin:)

Vid 6 skulle jag samlas vid f-hemmet för avfärd mot någonstans, (kommer inte ihåg vad det hette nu),  vi skulle iaf grilla i elin o evelinas sommarstuga med skullarna, vi spelade lite kubb, folk badade, satt o prata, åt, fikade,ja lite allt möjligt där med helt enkelt:) jätte mysigt var det där o perfekt avstånd:)
På kvällskvisten börja jag känna lite mer i ryggen, men inte några kramper, underbart!
Bilresan hem var det roligaste på riktit länge tror jag!!
Jag trodde jag skulle dö av garv, marcus o tiffe satt i bak o sjäng, o de böts låtar hit o dit o den ena var galnare än den andra:D hahahaha hade fasiken skrattkramp i magen!;) haha,,
Det enda dåliga var att jag inte hade med mejj kameran:o illa illa gorilla, men han ju lixom inte hem oså, men men jag hade lika trevligt utan kameran, så inte för det, men ändå:)

Nu är jag trött o massa annat så nu ska jag sova gott hade jag tänkt, men jag tänker sova på RYGG, för på framsidan är fläsket stekt;) haha,,
Godnatt gott folk!



Det finns ett helvete - att vara ensam. Det finns ett himmelrike - att kunna vara det.




Kommentarer
Postat av: Evalena

Helt underbart att läsa dina rader jag blir glad och varm i hela hjärtat...kram i massor

2009-06-27 @ 23:49:15
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: sandra

<3

2009-06-30 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0