Nu vaknar allt som väntar,Sakta, sakta, sakta stiger solen!

God kväll

Jag orkar inte skriva värst mycket nu, är ap trött, så ni får en lägesraporrt imorn istället när jag har mer ork, är helt konstig i huvet för tillfället,, kan väll vara trötthet eller något!

Annars hare vare bättre idag än igår, men jag vill fortfarande till karlskoga,, jag vill det,, jag vill dit innan anna slutar, jag vill dit o utnyttja tiden med julia,, jag VILL,, men det är ju inte jag som bestämmer, men det är iaf min önskan, men det är ju inte så säkert att det går i uppfyllelse ,,

Nej, jag ska nog ta o ringa morgan nu,, om jag har batteri i telefon så de räcker,! samtidigt så är han inte hemma, så blir nog inte så långvarigt samtal:)

Hörs imorn,,
herra





I have looked into your eyes with my eyes. I have put my heart near your heart.



Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas du får din vilja igenom att få åka tillbaka till kga . Du är otroligt stark så du ska se att du klarar av detta bra till slut .Kämpa och kämpa , det vet jag att du gör men vill här i alla fall skicka några Värmande kramar till dig.

2009-06-12 @ 07:16:24
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas allt går bra för dig gumman, försök tänka på att bli bra istället :) Vill ju allt ska bli som förut igen..

Du har en otrolig vilja och är så stark som jag sagt flera ggr förr..

Du borde få diplom för att vara världens kämpe och ha världens vilja:)

Vi saknar dig massor...<3

Föreste har du gröna ögon ?

2009-06-12 @ 17:05:36
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0