Solglimt i öga och värme i hjärta, det kostar väl föga men lindrar all smärta.

God kväll,, ännu en sen kväll, ajjabajja:P
Without saying a world you can light up the dark!

Idag har varit en heeelt okey dag, ni ska snart få höra lite vad som hänt oså, era krakar, ni blir väll snart uttjatade, har inget annat vettigt att skriva om än mina dagar:p men men..
Jag skriver det som faller mig in, o en vacker dag kommer det väll om ngt annat:D

På förmiddagen idag vare träning, så missade ronden dessvärre, men det spelade inte så stor roll kände jag faktiskt, man får inte reda på så mkt mer av dem eller om ngn skjutsköterska pratar med en om det är ngt speciellt som ska ske:)
På träningen var vi ute o solen o spelade lite fotboll o joggade o gjorde lite övningar! det gick faktiskt jätte bra, sen kom vi in o så masserade en undersköterska tror jag hon var mig!:) vi körde även stretching! så jävla underbart skönt om man säger så! Fast måste säga att mina muskler är ngt ruggigt spända! helt sjukt, vissa ställningar o när hon tröck på vissa punkter så gjorde det ngt sjukligt ont, men men, det är bra att börja styra över musklerna igen:)
Och inte har jag fått några kramper efter heller, så det är ju perfekt!:)
 



Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår



Efter träningen o massagen sov jag kan jag lova er! haha jag var ngt sjukt trött,,! så sov i över 2 timmar, haha underbart!
men precs innan 2 ngn gång så skulle jag ha min medicin, så då kom en sjukköterska o prata med mig o frågade om ronden hann in till mig ngt eller inte, men de hade de juh inte, så då berättade hon vad de hade pratat om,, o då fick jag reda på det att de hade planerat att skriva ut mig, men de hade inte sagt ngn dag, utan de fick jag bestämma lite själv, så jag sa det att jag ville iaf väntat tills imorn eftersom jag ska prata med julia då:)
Så imorn åker jag hem!:) så sjuuukt skönt! kunna börja sitt mer normala liv igen!=)
Hoppas jag slipper kramperna, men nu har jag iaf pratat med en sköterska nu på kvällen, o vi ska höramed läkarn imorn om jag kanske kan få med mig ngn stesolid hem oså:) så det känns bra! o hon jobbar även imorn bitte när ronden går, så det känns så bra bara helt enkelt:)

Nu kom jag ifrån en annan sak som hände idag oxåå, morgan var här en sväng, vi käka en glass, gick lite ute, hittade en bänk i skuggan, för i solen var de ju snuskigt varmt, då hade även farfar tittat förbi o sagt hej lite oså!:)
Sen vid typ halv 5 gick han hem, jag gick in o käka, o sen har de varit en halv lugn kväll!=)

Nu sitter jag i mitt rum o har hörlurar med musik i för att inte höra på min sömnpratande rumskompis;) haha
Melissa horns musik säger jag bara! de texterna fastnar bara på ngn konstigt vänster!

Nu ska jag byta om till natt kläder, sen stänga ner datorn, sen lägga mig ner o lyssna på musik, o bara slappna av, så de så:)
Natti natti folket:)

Skratta åt dig själv, men rikta aldrig ditt tvivel mot dig själv.
Var djärv.
Då du går ombord för att resa mot det okända,
lämna inte kvar något av dig själv på stranden.
 Våga utforska det för dig främmande.



Kommentarer
Postat av: Evalena

HÄRLIGT att du får komma hem , ta det försiktigt nu så du inte rusar iväg för fort nu när du äntligen får komma hem (och inte bara på permis) man kan göra det ibland men jag tror att du har lärt dig att känna av kroppen och dess rörelser för det gör man ganska så fort när man får gå med ständig värk. Jag vill skicka dig tusen miljoner kramar för jag är så glad för din skull i dag ,jag kommer att gå hela dagen med ett leende på läpparna för att jag tänker på dig min raring . Kramelikram..

2009-06-23 @ 06:44:10
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

jag sanckade med mor din i affärn idag&hon berättade att du skulle få komma hem idag! :D guh va roligt! :D hoppas du slipper kramperna och allt sånt nu bara :) , grillkväll i vårbo inom en snar framtid tkr ja! :D<333

2009-06-23 @ 21:08:04
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej på dig lille vän! Det är hur kul som helst att du får komma hem, ett stort steg närmer combacken för dig!!! Jag älskar oxå Melissa Horn, hon och Lars winnerbäck, skulle inte klara mig utan dem... Sköt om dig... Kram Linnéa Werner

2009-06-24 @ 16:19:44
Postat av: svar till linnea:

jo det är helt underbart att få komma hem o ikväll äre juh match o grejer:D underbart!

NEJ precis, de är så snuskigt bra! var på lars winnerbäck förra sommarn, vilket var helt otroooligt!=) kram pårej,

2009-06-24 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0