The eye sees only what the mind is prepared to comprehend!

Tjolahoppsan;D

Blev inget inlägg igår, orkade väll inte helt enkelt eller något:P jag har blivit en latsork;) haha nerrå,

Ja,ni vad vet ni? ni vet bara att jag tjöt hela onsdan typ;D haha,,oså sa jag att jag skulle skriva ett inlägg igår, men struntade i det, usch på mig:P haha,,
I torsdags så var det mycke nytt,, ny sjukgymnast, ny arb,terapeut, ny personal, undersökning igen, oså,,,
Hände egentligen inte så mkt den här dagen,, det enda som hände var dårå att sjukgymnasten kom,men det enda vi gjorde var att gå,:( men jag förstår ju att det är för att se hur jag belastar benet oså!
Men det är precis det jag menar med att börja om!
De berättade oxå att jag inte är här för fler undersökningar utan för träning o andra sjukgymnaster ska kolla på mejj, o det är väll bra,det är väll det, men jag längtar iaf tillbaka:P men jag ska sluta gnälla om kga,, bara jag kommer tillbaka till veckan;D haha!
Hmms vad hände mer under torsdagen,, JO för skjutsingen,, sylvia kom först en sväng, sen skulle jag äta, så då gick hon till gittan, sen när jag satt o åt kom morfar o britt inger o hälsade på:) trevlas,, sen kom syliva tillbaka o tog med mejj ner till gittan en sväng:) och vet ni? sylvia hade jordgubbar med sejj:D
Och juste det var den kvällen då jag kände mejj så konstig, prata med ingela o jörgen i telefon o va helt skumm,! men kan ha varit att jag va trött oxå!
 
Fredan då,,, vad hände då?=) jo jag prata med läkaren om att jag helst ville tillbaka till kga sp snabbt som möjligt, han sa att jag skulle få bli kvar några dagar så sjukgymnasterna skulle få kolla på mejj!
HMS kände jag då, men men, jag der inte upp:) det vet ni oxå=)
Vid halv 10 kom sjukgymnasten o hämta mejj, vi gick ner till gympa salen, o där spela vi lite badminton med en ballong, o jag visa lite vad jag o anna hade gjort,, och jag saknar hennes sätt att träna på!
Vi var inte nere där så länge,, men men,, låg iaf en sväng med värme kring ryggen o nacken, det var skönt, men man kände hur det lixom knäckte!
När jag satt o prata med julia i Tfn så satt jag på balkongen, o då öppnades dörren o monika o ellinor kom:) sen vare mat o lite så,,
Sen hände de inte så mkt mer intressant=)

Nu ska jag gå ner till kiosken, sen ladda för permis tills imöra=) Skönt!
Sen hoppas jag på att nästa vecka blir bättre än den här=)
Hörshej!=)

Det skadar inte ögat att se livet från den ljusa sidan.



Kommentarer
Postat av: Kristin

Fin du är gumman.. Puss på dig.. Måndag är de match igen=)

2009-06-13 @ 18:23:53
Postat av: Evalena

Vilken snygg brud det var bild på , det kan väl inte va snyggingen Josse eller .. Rådjurs ögon har du tjejen och det är sååå snyggt, killarna faller pladask så det sjunger om det ..vi får nog låsa in dig när du kommer ut ifrån sjukan för du kommer bli överstormad med galna killar som är ute efter din "gunst". Kramis

2009-06-13 @ 21:26:21
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0