ett liv kan bli flera o flera kan bli ett!

hej på er bönner;D

Oj oj oj oj vad längesen de var jag skrev här ser jag! Illa Illa o stackars karonila som saknar mitt bloggande;)
men det är såhär att när jag var på permis i helgen hade jag inte tid att blogga, sen när jag åkte tillbaka till örebro så glömde jag mitt spån internetet hemma! GAH vad jag var trött på mig själv då!
Kvällarna blev sjukt långa mot vad jag var van vid, men men, jag dog ju inte för de som tur va;D

Nu får ni oxå vara bereda på att detta kanske blir ett långt inlägg, har rätt mycket som ska ut förstår ni:P

Permissionen då? hur gick den o vad hittade jag på tro?:D
Jo på lördagen när jag kom så pratade jag lite med la familia o så provade jag kläder! haha så jävla kuuul! o så kom vi på hux flux att vi skulle färga mitt hår! hahahahaha det måste vara bland det dummaste jag gjort på länge,, vi tänkte lägga i "litte" ljusa slingor i mitt hår, o hur jag lät mamma görat är en gåta;) haha,, Iaf så la hon i som där slingorna o haha ,, det kändes lixom lite osäkert när man sätt med färgen i håret o kände att vi vet inte riktit hur de här blir, troligtvis blir de inte så otroligt bra:P haha
Jo tack,men vi gick iaf in till badrummet o jag satte mig på knäna för att duscha bort färgen, de var jobbigt för ryggen kan jag lova!
Men iaf, när jag var klar så torkade jag håret med handuken o det kändes lixom lite osäkert, o man kunde utläsa rätt mkt från mammas min när jag duschade reedan! haha fyfan vad vi garva!
När jag torkatfärdigt med handuken satte jag igång att blåsa håret för att få det riktiga reslutatet,, haha skulle nog fan inte gjort det, skulle hellre gått med blött hår resten av livet;) hahahhahaha
Alltså det var så sjult illa så det vet ni inte,, det var jätte ljust mitt upp på huvudet o såg typ ut som värsta mössan! haahahha fyfasiken,, då kom JULIA:D skitkul,,! haha,, Det hon sa när hon fick se mitt hår vara bara : "Oj"  så jävla gullig, men hon hitt a väl inga ord för min frilla, ;p
Sen käka vi lite mat, men direkt efter maten slängde vi in en till omgång färgningsmedel! haha här sliter vi inte på håret här inte;) haha
Nej men det var verkligen nödvändigt, ni kommer själva se bildbevis sen:D haha

Altlså jag kan inte sluta garva när jag kollar på bilderna:D

När jag hade färgningsmedel i så kom morgan o magnus o gjorde mejj o jullan sällis:) Vi satt uppe på mitt rum o bara hade det trevligt, o det var så sjukt uppskattat att umgås med kompisar igen! o julia min vän som jag saknat så, det var så underbart att vara sig själv igen med dejj! puss pårej min vän!=)<3
Jani vad gjorde vi mer, inte så mkt, satt o prata lite, lyssna på musik, gick ut en sväng, sen åkte alla vänner hem!=)
Mycket trevlig dag! TACK till er som gjorde den så bra! skönt att komma från örebro o inga kramper hade tillkommit, skönt skönt!=) så jag la mig med ett leende på läpparna:)

Killarna är svåra att ta bilder på:S men men,, har nåra till, men tar de här;d
Julia som är glad som vanligt, morgan som myser med kudde, magnus som gömmer sig, oså jag dårå som håller på med julias hår :D

På söndan vaknade jag upp o var lite stel o jävlig i ryggen, men men det var de värt:) kanske jobbade lite för mkt på lördan, skitsamma, det var bra för själen:)
Brännde även över massa musik till cd skivor när jag  var hemma! har intekommit halvvägs än, men det är skönt att fåt på skivor så man kan spelat lite överallt:) Oså kom Putte o gjorde mig sällis:) så jävla efterlängtad är han verkligen!
Han betyder mycket för lilla mig:)
Sen sa mamma att de skulle in o plocka ur lägenheten o allt, så då bestämmde jag mig för att hänga med till kga med fam,jonsson o gratulera ingelas kusin rebecka till att ha tagit studenten:) så jäädrans underbart för henne verkligen!=)

Sen åkte jag hem igen o plocka ihop grejer, sen övningskörde jag med niklas in till örebro, vet inte om det är han eller jag som är  modigast;)haha men det gick bra:)

nej, nu ska jag vandra lite, berättar mer vad som hänt under veckan i nästa inlägg:) blir så långt annars:P

puss hejjjjjjjj

Jag är här, å mitt på en frusen väg finns det värme ändå
fastän snön börjat falla och himmelen blir grå



Kommentarer
Postat av: Karolina

Skönt att du är tillbaka:) Och det är KAROLINA jag heter!

2009-06-18 @ 18:15:46
Postat av: svar:

HAHA okey då,, sorry;) de blev bara lite fel;)

2009-06-18 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0