We must embrace pain and burn it as fuel for our journey!

Hejsi svejsi!
Det var liksom inte igår jag skrev här, men jag har ju varit på permis under helgen:) och igår kväll när jag kom tillbaka så var det ingen hitt att sitta o skriva allt för mkt,, hade precis fått 2 sprutor och var skapligt trött o mådde illa like hell!
Helgen var kanon trots att det inte gick så jätte jätte bra med smärtan o benet och det! men vad tusan, jag anser att varenda sekund av helgen är värd den smärtan:)
Ångrar ingenting jag skulle kunna ändra, i så fall om jag skulle kunna styra mitt ben o rygg skulle jag ju göra det, men det går ju inte, men man får göra det bästa av situationen iaf:) Och det försökte jag verkligen göra i helgen med hjälp av fam jonsson=)

I fredags satt vi ute i solen en sväng och glassade i det fina vädret!=) kan ni tänka er att jag var LITE blek när jag kom ut från det här fängelset?;)haha nej då, eller jo, det var jag faktiskt,, extremt till och med:P men men,
sen drog vi neråt åtorp o fixade lite inför tjurracet vi skulle ha på åtorpsdagen=) Vi åkte runt o satte upp skyltar och grejade hej vilt,, eller ja, inte jag kanske, men de andra grejade hej vilt:D haha,, ibland är det kul att kolla när andra arbetar,, haha eller inte! Nej för faktiskt ät det så att man känner sig så kass när man inte ens kan gå ur bilen o sätta upp en skylt jäkel,, men men det kommer det kommer:)
Sen drog vi hemmåt och käkade tacos tillsammans med inger=) riktigt trevligt att sitta på verandan en varm fredagskväll när solen är på G ner=)
Efter maten gjorde vi inte så mkt, vi satt bara o mös o kolla på tv o prata lite granna=)
Sist men inte minst skulle vi uppför trappan eftersom jag fick låna mikaels säng i helgen! tack du goding!=)
Men även det gick helt okey,,

På lördagen vaknade jag och "hoppade i duschen"  (haha, nu var jag rolig, för hoppa gjorde jag ju inte, men vafan näst intill) det var underbart!
Sedan blidde det lite frukost i huset, sen laddade vi inför åtorpsdagen med springning för alla killar, och lite så!
Jag fick ansvaret att ta emot anmälningar och det gick bra utan bekymmer,
Killarna var så duktiga, speciellt han som kom sist i mål:P hahaha 1.40 tim var han ute:P haha komiskt faktiskt!
Min rygg mådde inte helt prima efter detta, så efter prisutdelningen hade varit vid affären åkte vi hemåt och jag skuttade upp o la mig o vilade en sväng innan vi skulle åka ut och äta och fira ingela på mors dag:)
Det var faktiskt skönt och behövligt att vila en stund,,
Vid cirkus halv 7 åkte bilen mot degernäs där vi skule äta, jag tog ishavstorsk,, och oj vad det var gott! nästan för gott=)
Vi hade det mysigt där och satt och åt o hade det helt enkelt trevligt:)
Sedan fortsatte färden mot kga:) skulle nämligen till ingelas moster och dricka kvällskaffe och så=)
De är såå mysiga hela bunten, =)
Men nu började mitt ben jävlas riktigt ordentligt! men jag ville inte tillbaka till lasarettet, så vi åkte hem o hoppade i säng på en gång,, skönt, men dagen var lika bra trots benet o ryggen och det:)
Lördag = Bra dag, trevligt folk, lyckat tjurrace, ont i rygg, dumma ben,
   
Jag måste bara säga att jag älskar bilden på marcus och mikael :P haha den ena kliar sig i uvudet o den andre luktar i armhålan ser det ut som:D

skulle bli en fotbollsdag i princip hela dagen, det började med att mikael spelade, de var jätte duktiga och matchen slutade 5-5,, kul att de får göra lite mål faktiskt=) så det var jätte roligt för dom verkligen!
Ingela hade hand om fikat, men allt gick verkligen inte åt=)
Nu började ryggen bråka riktigt ordentligt, och hade rätt ont om jag kan uttrycka mig så=)
men jag ( vrång som jag är) hade bestämmt mig för att jag ville ner o kolla på min match vid 4,, kanske var dumt som både mannen och kvinnan i huset sa egentligen, men jag ville så jätte gärna ner, så jag åkte iaf ner,,
De spelade helt okey och linda niklasson gjorde ett sjukt snyggt nick mål=D helt otroligt duktig,, och det var alla,, det var mycket mera fart och fläkt mot förra matchen=) ,, så det var ju kanon bra!=)
matchen slutade i vilket fall med 11-0 till åtorp,! 46-0 i målskillnad på 5 matcher ärju tamefan helt sjukt,, det är om man avrundar nästan 10 mål per match,! haha OTROLIGA ÄR NI TJEJER, och jag saknar er så sjukt mycket så det finns verkligen inte på denna jord,!
jag saknar verkligen allt som har med laget att göra i princip,, till och med alla blå kakor man får saknar jag!
 
Efter matchen skjutsade ingelutt in mig till lasarettet igen,,, och fy vad jobbigt mitt ben var nu,,, när jag kom in på rummet och i rullstolen ville det verkligen inte över huvud taget ;s Men ingela var kvar ett tag och lugna mig lite, och sen fick jag sprutor så jag somnade gott på kvällen sen om man säger så,, fyfan vilka jävla dunder medel det där är:S
Försökte sitta lite vid datorn på kvällen sen, men usch kunde knappt läsa vad det stod + att jag mådde illa som bara den!
men pratade lite med lite olika folk iaf, sen somna jag som en stock och sov som en stick tillsa jag skulle ha medicin igen!=)
HÖRS HEJ LEVERPASTEJ

hej och hå vilket låååååååååååååååångt inlägg det blev:P

Pain is only valuable once you know that you've learned from it.
och det har jag!


Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att du fick ha permission :), det var roligt att träffa dig :) <333

2009-06-02 @ 08:44:57
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0