Änglar och Demoner!

Hej folket därute

igår träna jag i salen där de har massa träningsgrejer:) det gick,.,,,, faktiskt ganska bra:)
sen fick jag även chans att bada igår med,, så vid 1 bar det av till bassängen, och det är faktiskt ngt sjukt skönt att bada måste jag säga, fast det är faktiskt jävligt jobbigt att simma oxå:p haha,,,,

aja, sen under den dan hände inte så mkt,, jag var trött där ett tag, så jag tog mig en tupplur på dan=) hihi gott de!
sen när jag vaknade kom emelie, pappa o anton en sväng, emelie komo först och vi låna en blodtrycksmanchett och tog blodtryck på varan;) emelie var sämst:P haha
sen kom pappa o anton o då drog emelie (tanten som anton kallade henne när hon hade gått ut ur dörren) haha..
Anton fick prova åka rull stol, o han tyckte det var skitkul o började efter ett tag kalla den för traktor:P haha,, han är näst intill miljöskadad!:P haha..

när pappa hade dragit oxå så var jag bara glad, jag vet inte varför egentligen, men jag var iaf bara glad , så då ringde jag till sirbo :) hihi

På kvälle kom niklas o hämta mig runt 7 för att vi skulle ut o hitta på ngt:)  så vi drog oss först bortåt max, sen blev dert bio:)
Änglar o Demoner var det vi skulle kika på som började halv 9:) o den var faktiskt riktit bra, fast lååååååång,, vi trodde att  filmen typ var 1.5 tim lång, men oj så fel vi hade,, vi kom nämligen ut till bilen vid 10 i 11:P haha,
Då skjutsade han tillbaka mig till mitt nya hem! haha

Nu görs väll inte så mkt, har ätit frukost nu för ett tag sen , idag blir nog en lugn dag=)

hörsdå, haj haj


Att beröva livet vänskapen, är som att beröva jorden solen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var filmen jättebra, bra eller sådär?

2009-05-21 @ 17:35:28
Postat av: Anonym

filmen var jätte bra:)

2009-05-22 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0