att ta medicin är inget nöje, men att ha roligt är bra medicin!

hej o hå, nu var sjukgymnasten här, så ska ner o simma vid cirkus kvart över 12:)
även imorn blirre simmning mellan 1 och 2,, skönt att röra lite på dö fläsket!=D hihi nej men det är faktiskt skönt, dels att man får röra på hela kroppen, vilket man inte gör så ofta för tillfället, det andra för att träna ryggen, o de tredje är för att man blir så fruktansvärt trött efteråt, o just idag passar det rätt bra, för jag är redan fruktansvärt trött, sov inte så toppen toppen bra inatt,, så det blir nog bra att simma så man blir ännu trötare o somnar som en stock när jag kommer tillbaka in på rummet:)

nog pratat om min simmning, o rygg,, eller föresten, jag flyttas nog troligtvis till medicinavdelningen idag oxå=) så hoppas på att det blir mycket träning med bra resultat när jag kommer dit=)
nu kan vi sätta punkt här om ryggen!:P

vad händer annars då? ja de vanliga,, inte så mkt, hade som sagt permis i söndags, som ni säkert redan har läst..
annars äre väll mkt telefonsamtal som förgyller dagarna o datorn gör det lättare att få tiden att gå!

föresten,, jag får damp på alla maskiner som håller på utanför mitt rumo väcker mig 7 på morgonen! gah

Jag är trött nu, jag ska ringa ingela, äta, ner o simma, sen ska jag sova,
så hej då på er gott folks:)
hoppas ni har det bra där ni befinner er!


Jag var mycket dyster, för jag saknade skor, tills jag mötte en man utan fötter.
tänkvärt


Kommentarer
Postat av: Evalena

Hej vännen tänker på dig mycket hoppas det blir bättre snart och att det går bra med träningen jag skickar tusen miljoner kramar till dig..

2009-05-19 @ 16:13:00
URL: http://e
Postat av: josse

tack så jätte mycket:) det värmer massor ska du veta:)

kram på er allihopa

2009-05-19 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0