Det är alltid mörkast före gryningen


     

Football is easy if you're crazy as hell


Igår kväll var jag som ni vet på permis:) OtRoLiGt skönt att komma till åtorp o sitta o kolla på fotboll o heja på o skrika o klappa händerna när det går bra o skratta åt motståndarlagets tränare:Dhaha,,
Det var extremt rooligt, eller vad säger du emelie?:Phaha
Nej nu ska jag inte vara sån, men det var iaf jätte kul att komma dit o titta fotboll o träffa laget igen:)

Det som också gjorde det värt var att få träffa Många åtorpare:) åh, i åtorp ska jag tamefan leva o där ska jag dö:D haha
älskar verkligen den lilla lilla byn...Det är nog pga av att man känner så många o man har tryggheten där oså:D
Så det var verkligen jätte kul att träffa allt folk igen=)

nu kommer lite bilder ni får kolla på om ni vill från matchen:)..  Åtorp - Väse = 5-0 = VINST

uppvärmning:)   
           taggade:)                        taktik!?=)                 redo att heja=P               matchen har startat:)         

           
  Koncentrerat=)                    kämpen:)                    Duracell!=D                    törstig kämpe:)                cooling:P

Det var det de:D hoppas ni har tittat och njutit av de vackra färgerna och på delar av detta underbara lag:)


Efter matchen hamnade jag tillslut i Sirbo, vart bjuden på mat (hemma gjord, god pizza) hiih=)
Medans Ingela fixa maten satt jag i fotöljen,( min givna plats för tillfället) och prata som vanligt,.. under den tiden var Jörgen hurtig o var ute o sprang;p
Bra jobbat! =D
Efter maten satte vi oss vid teven en sväng, det var: vad blir det för mat med per moberg:) Det är nämligen marcus och min idol eftersom vi ska starta resturang;p haha
Vid cirkus halv 11 så bar det av mot kga igen! Jörgen skjutsa mig,, tack så jätte mycket=)
   
     Mina kryckor:P                  Rikisa ville med:D

Sammanfattning av dagen=  Bra dag, härligt med vinst, kul att träffa allt folk, Härlig kväll i sirbo.
P.s.. Tack mamma för att du kunde hämta mig, annars hade inte dagen blivit det den blev:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Snygga bilder damen.. haha..

Kul o se dig igår.. söndag igen?=)

Kramar

2009-05-25 @ 16:25:21
Postat av: Anonym

absolut är dom snygga:D

men vem äre som tycker det?:D haha

söndag igen! absolut:D

kram

2009-05-25 @ 17:18:16
Postat av: Anonym

jag har redan listat ut vem de var som skrev:P så nu vet jag vem som tyckte bilderna vaar snygga:P



Ses på söndag igen!

ladda ladda

Kram

2009-05-25 @ 17:52:45
Postat av: din assistent som är kung på att köra rullstol ;)

tränaren var en riktig mupp. Man brukar säga sådan far sådan son (kanske)? HAHA men sådan tränare sådanna spelare .. mesar vare, 1 rusch = "BYYTEEEE JAG DÖÖÖR"

trevligt o kolla med dig, krya påre så ses vi snart <3

2009-05-31 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0