det är en stor fördel att tidigt begå de misstag man kan lära sig något av!

Godanskvällans:D

Ännu en sen kväll blev det, farligt att sätta sig vid datorn som sagt:D haha,, men men,,, man inväntar ju som sagt medicinerna,,
Ngt annat som hänt med min rygg då tro?
Jo, då det är det allt,, eller egentliigen inte, men vi har pratat med doktorn o vi fick svar på en hel del frågor och det är bara träning träning träning som gäller nu ett tag framöver, eller nej,, egentligen hela livet, men jag menar för att få bort att mitt ben viker sig:) finns inga tecken på någon sjukdom av något slag:) Så det var ju skönt:)
Sen ska vi även börja trappa ner på den där medecinen! SKÖNT! hoppas verkligen o tror att det kommer gå jätte bra:)
Så måste säga att det trots alllt känns riktit lovande inför framtiden vilket det iuf har gjort från första början eftersom det i princip bara skulle kunna bli bättre:D men ändå!
hahaha,,,, såhär blir det snart:) men jag ska ha tålamod:D
Hade tråkigt o tänkte bara förklara för er som inte förstår det jag menar med bilden är att jag snart slipper sjukhuset förhoppningsvis! om allt går som läkarn tror, kan jag gå någorlunda nästa vecka:)
Men jag ska ha tålamod!:)

Vad har hänt under min dag då tror ni?=)
Jo, ni förstår att idag har det varit en fullspäckad dag!=) Först på förmiddagen kom sjukgymnasten o fråga fall jag ville med till bassängen o träna:) Och eftersom träning är det som hjälper nu så vore det rent ut av idiotiskt att tacka nej, så jag nästan krama ju henne av lycka:D haha nej nu överdrev jag, men man kan ju få överdriva lite ibland:D
Badet gick faktiskt helt okey, och vi hitta lite possitioner som benet inte bara stod och hoppade=)

På förmidagen kom Linda o Berit och hälsade på:) jätte kul verkligen, vi satt o prata lite o bestämmde att Berit skulle fixa baden baden stol till på söndag;) hihi,, din lille tok!
Tog även blodtryck på linda:D hon hade helt normalt, bara så ni vet:Dhihi,,!

Vid ca 1 kom mamma o nicko=) Vi pratade först med läkaren och fick se MR bilderna,, riktigt intressant faktiskt:) har aldrig sett ett diskbråck på en MR bild förut faktiskt:)
Därefter drog jag på mig MINA kläder o lite smink så drog vi neråt stan för att införskaffa lite nya tröjor till mina ägor:P haha
Hittade även ett par skor nu kom jag på:) Det var en jätte trevlig dag på stan, mkt uppskattad från min sida!

När de var färdig shoppat styrde bilen mot åtorp, och även jag satt i den:D skulle nämligen ha en ännu längre permiss ner till sirbo under kvällen=)
och hej o hå vad det är uppskattat att vara där såhär på kvällarna,, sitta i deras fotölj o kolla på svampob;) haha,vet inte ens hur det stavas, men det blir säkert bra;D., nej men seriöst, det är verkligen helt underbart att sitta där o skratta åt allt o ingenting egentligen:)
Äta med dom som vanligt igen, skratta åt när marcus äter o spelar på varenda sak som står på bordet:D och äntligen äkta vanlig potatis fick jag i magen, mot den här fladder potatisen man får på lasarettet:D haha..
Kollade ju föresten även på talang på kvällen! haha,, gruppen MEN var ju lite finurliga måste jag säga=)

Mycket lyckad dag, tack alla som hjälpe till att få den så bra,, mamma, niklas, fam jonsson, linda o berit:) + de jag pratat med i telefon med oså såklart:) Än en gång : TACK alla!

                                               

Fotboll är en ärlig sport.
Den liknar livet.
Det är en sport att samarbeta i.
 Fotboll är en lagsport.
Det är livet också.

saknar det faktiskt väldigt mycket :(....
men jag vet att en vacker dag, kommer jag tillbaka, frågan är bara i vilken possition (På eller utanför planen)


Kommentarer
Postat av: Nina

jag saknar också fotbollen faktiskt ;$ haha, skönt att du snart får komma hem :)) <33

2009-05-23 @ 11:50:42
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

utanför planen älskling....där finns massor tränare hjälptränare supporter man kan va med i gemenskapen ändå kramar i massor du e bäst prata me morfar det tycker han me puss

2009-05-23 @ 14:12:05
Postat av: Anonym

ska jag starta en supporter klubb o sitta själv med en åtorps flagga o ett plakat o spela trummor?

Det är fortfarande inte samma sak,, man förstår inte förns man sitter där o inte kan göra det man tycker är det bästa av allt,, jag visste inte heller hur det skulle kännas, förns nu!



Ingen som vet om jag kommer tillbaka eller inte, det får tiden utvisa, o jag har inge bråttom, men jag tänker inte utesluta den möjligheten helt!



sen får man ta ställning till om man anser om det är värt det, men den ställningen kan inte tas nu!

2009-05-23 @ 16:54:25
Postat av: mamma

du e myndig nu å betämmer själv...ja e bara rädd om dig kramis

2009-05-24 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0