det finns ingen lycka som går upp emot glädjen att finna ett hjärta som förstår.

God kväll / Natt.
oHej o Hå vad tiden går fort såhär på kvällarna när man ligger med datorn framför sig o kollar på bilder, läser kloka citat och pratar med vänner både via telefon o msn:)
det är nästan läskigt vad tiden går fort då om man säger så:)

Idag har jag äntliiigen blivit flyttad till medicin! Skönt att det sätter fart nu, nu äre hård träning som väntar för min del o sen skulle läkarn kontakta experternaa i uppsala, så det känns oxå skönt:)
var som sagt o simma förut oxå.! huh vad jag var trött efteråt,,,
tog vägen förbi bb på vägen upp till avdelningen för att kolla om jenny och björn-anders var kvar, men det var dom inte:(
så jag missa deras nytillskott,,, men därimot träffade jag Madde och hennes kille, hanna, moa och deras lilla nytillskott hampus:) gissa om man vart förvånad när jag först fick se hanna sitta därinne:) hihi, oj så mycket hår lillkillen hade:P



annars har de inte hänt så mkt idag, gun-britt och kattis har varit här på besök:)
jätte trevligt=)
skulle egentligen haft ett till besök, men det var isf mitt uppe i flytten tyvärr;(

aaaaaaaja,, nu är det väl ingen ide o sitta kvar på internet, de kommer snart med natt medicinen oså, så godnatt på er så hörs vi säkerligen imööra:)

Hopp är som en bevingad varelse
som fladdrar i själen och sjunger melodin utan ord,
och aldrig stannar upp,
och hörs som bäst i stormen.


ärligt talat har jag svårt att förstå hur ni lyckas få en människa att känna sig så fruktansvärt bra!
men det är helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas det går bra för dig i och med flytten och att det snart blir så att du kommer hem..kram

2009-05-20 @ 12:24:34
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0