du lever på tanken att allt är ett skämt!

hejhopptjopllatjopp!

Igår kom sofiieproppan vid ca 3, sen kom nickodemus o kikade in en sväng,, strax efter att han kommit, så dök tant lea o hennes syster upp;D haha jani, jag har en speciell relation med min mammas kompisar;P haha,,, men det var rikit trevligt o jag fick punsch praliner efter som jag äntligen fyllt 18;D haha knasbollar=)
de hade även lilla söta astrid med sig=) så jävla goo unge alltså!

Sofie stanna kvar ändå till 8 typ=) underbart!
hon fick mig at börja gråta den lilla fisen=$ hihi,,  så jävla underbar!

idag är en annan dag än igår och igår var en jobbig dag och den här dagen har inte börjat bättre, men imorn är en annan dag o imorn blir en bättre dag! ja det är ju bara att hoppas iaf=)


Jag blir rädd, tänk om ngt hade hänt?! seriöst, det är rädsla som omvandlas till ilska!  Tänk,snälla!



Nu ska jag vänta på att ingela ska ringa upp,sen ska jag väll ner o simma lite i bassäng vid 1, ska väll läsa lite bok också !
rätt stolt över mej själv faktiskt:P har läst ut över en halv tjock bok på ca 1.5 dagar(A)
duktig josefine

tjuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas dom hittar en diagnos snart, du är otroligt stark, men många som gör dig starka med antar jag.:! Tur du har folk som hälsar på dig ofta så du slipper vara själv :) Skulle kommit och hälsa på oftare men vill inte störa då du värkar redan ha så många :)

Krya på dig så vi får ta och ses snart och springa lös :)

puss å kram från mig och Elise :)

2009-05-15 @ 17:52:29
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0