hälsning från sjukhus sängen!

tjenaremors på er bönner:D
hur mås de med alla? hoppas de ä bra!
med mig är det väl rätt bra trots omständigheterna,, jag börjar bli van med tv tv tv, dator dator dator, korsord korsord, bok bok, BESÖK:P ja ni, det är typ så dagarna ser ut när man ligger här o lever livet,,, haha

nej men, visstt är det inte så jävla kul,, många tårar har de kommit o många kommer det hinna komma innan denna vistelse är slut här,, och många tårar kommer nog även när man kommer hem oså,, men det är skönt att gråta oxå faktiskt:) då orkar maanfylla på i lådan till nästa gång man bryter ihop=)
men man får förssöka hålla humöret uppe ändå här bland alla tanter o jag=)

vad har hänt sen sist då? jo min älskade tyris har fyllt 8 o sandra har fyllt 15 och byx myndig:P
o jag själv har hunnit fylla 18 år och myndig,, heeeeeelt sjukt:P har inte riktit fattat det än!

18 års dagen har ju inte hunnits firats än, men det blir när jag blir  bra igen, då ni får ni se upp för lilla mig :P jag kan va rätt galen,bara sp ni vet;D
Födelsedagen firades med besök här på lasarettet o jag är jätte glad för att de som kom kom. så tack för det! jag är otroligt tacksam över att ni kom och alla tankar ni ger mig:)
PIGGELIN!
aja, nu ska  jag sova tänkte jag!
puss hejs,

ikväll är jag glad.:)

Kommentarer
Postat av: Nina

när du kommer ut från sjukhuset och du har blivit bra, då blir det krogen förrej skarru se! :D då har du inget att säga till om :) <333

2009-05-13 @ 18:05:35
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0