Hur vore det med lite vänlighet till förrätt och lite respekt till efterrätt?




Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter
och jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus!



Hejsan hoppsan på folket:)

Idag har varit en bra dag! Det började med att ja glyckades fixa o fatta hur man skulle redigera bloggen:D
Att så lite kan göra en människa så glad:D haha
Men nu är det iaf klart, men det har strulat lite nu på kvällen o folk som har olika upplösningar på datorn har sett fler än en bild eller för lite av bilden jag har:P
men men, sandra har fått hjälpa mig över msn o sagt när det är bra:P haha,,
Så just nu hoppas jag problemet är löst=)

Annars har det blivit mycket träning idag:) Började med att simma vid 12! Underbart skönt, helt fantastiskt faktiskt hur det kan vara så skönt att vara i lite varmt vatten oså,, fast iuf så kanske inte det är så konstigt ändå, allt mjukas ju upp och man kan röra sig i bra rörelser samtidigt som man inte behöver vara rädd!=)

Vid 1 kom farmor och gjorde mig sällskap! =) Jätte trevligt! Anders skulle ändå in så då tog hon tillfället i akt o hälsa på bästaste Josefine;) haha skoja, nej men hon passa på att hälsa på vilket var jätte trevligt:)
Vi lossades att  det var strålande sol så vi köpte kaffe o en varsin glass o gick ut o satt oss faste det inte var en sol gnutta, men det var ju åtminstonde varmt:phaha

Vid cirkus halv 3 eller något kom en sjukis gymnastis och tränade med mig att gå på kryckor,, det gick, fast det är ju rangligt, men men, det har varit värre och det gäller att se de små framstegen:)
Och förhoppningsvis om  det inte bblir någon jätte drastig förändring så  kommer jag hem den här veckan:)
SKÖNT!:)

Btw, så är jag sjukt nöjd med Bilden överst i inlägget faktiskt:)

Hööööööörs då folket!=)
Nu ska jag kolla lite på någon annan sida o sedan ringa en svängut sen tänkte jag=)
TaCk oCh BoCk FöR aTt Du LäSeR mIn BlOgG...
haha ja , som sagt tack alla,, altid kul när folk läser det man skriver:)

Föresten så saknar jag min gamla rumskompis... vi hade iaf likadanakvällsvanor+ att hon var en riktigt myyyysig tjej :)
men har ju kontakt oså fortfarande, men inte samma sak som att ha någon i sin egen ålder i sängen bredvid!:(

Kommentarer
Postat av: evelina

jag läser :) saknar dej , tycker synd om datt få vara ensam :/

2009-05-26 @ 21:36:26
URL: http://curiouus.blogg.se/
Postat av: Evalena

Skönt för dig om du får komma hem .

Sidan blev kanon , alltid roligt med något nytt då och då. Kramar

2009-05-27 @ 07:27:55
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Din sida blev dyng snygg :D jag diggarn ;) , skönt att du snart får komma hem :) <33

2009-05-27 @ 08:36:46
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

nej usch stackare, hur går det för dej nu ligger du ensam eller har du nån typ hos dej ?

vi hörs när jag kommer hemifrån Turkiet :)

såå nervös om nått händer där nere :/ Kram

2009-05-27 @ 10:34:16
URL: http://curiouus.blogg.se/
Postat av: Madde

Behöver du hjälp någon mer gång med bloggen kan du ju alltid kolla in denna sida :)

http://www.designadinblogg.se/.

2009-05-28 @ 19:39:45
URL: http://maddischh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0