Dag-Otto i mitt <3

Godnatt=)

Vad har hänt idag då tro?
Min rumskompis som jag fick igår som bara var 1 år äldre än mig åkte hem idag:(
väldigt synd faktiskt, för vi hade det mycket trevligt mot vad jag haft medd de andra gamla tanter jag haft;D haha,,, men nu är jag själv oxå, så det är ju rätt skönt med, men när hon var här hade man ändå nångon att prata lite med titt som tätt=)

Simmade även idag!=) det är så fruktansvärt skönt måste jag säga,! Min sjukgymnast Linnea var inte här idag, och kommer inte heller imorn, men har fått en annan sjukgymnast ist de här dagarna som är MINST lika bra, om inte bättre=)
Man blev peppad som bara den när hon sa något,, fick lite utav något som kallas horn i bassängen förut när jag skulle "springa" i bassängen, men det var iaf skönt:)
Sen blev de inge mer träning för dagen, men Imorn ja då ni, då blirre bassäng, o de blir gympa sal och det blir kryck gång:)
Känslan över att det äntligen händer något är UNDERBAR:)

Förövrigt har det varit en lugn dag, har pratat lite i tfn, sms, dator,,
Och nu ikväll så har jag kollat på tv ute i dagrummet! =D de var ju för i skjuttsingen DAG-OTTO på teven juh:D
Min blivande make;) hahhaha,,, Tänk vad man borde skratta om man är gift med honom, det är min framtidsplan:D haha,, eller inte! men man kan ju iaf lossas:P Men gosch, det var ju jobbigt att sitta därute o kolla, kunde ju mig absolut inte hålla mig för skratt vissa gånger alltså:D allting är bara så klockrent!

Nu har jag precis slutat prata i telefon, o fått mina natt tabletter, så nu blirre natti natti:)
Puss o kram mogen banan:D♥


Vännerna Clas Cancerknöl & David Diskbråck!
HAHA











Kommentarer
Postat av: Evalena

Det är ju så otroligt härligt att det går åt rätt håll så man blir glad i hela kroppen .

Du ska se att det snart blir hemgång när du gör sådana framsteg .

Hoppas du får en bra dag i dag med och om inte så vet du var vi finns om du behöver prata . Kramar i massor och vi tänker på dig ..

2009-05-26 @ 06:53:16
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0