Ju bättre en människa är, desto mindre vet hon om det!

Hejsan hoppsan fillioppasan:D
Idag har det spikats att jag får åka till åtorp imorgon!:D alltså då ska jag även stanna där,,, och aldrig in igen,, eller ja, det vet man ju inte, men inte än på fruktansvärt länge iaf!:) åååh, vad underbart det känns!=)
Har varit ute o gått med en sjukgymnast nu på morgenen o vi kom överens om att rullstolen ska icke användas!:D och jag klarar till o med att gå utan kryckor oxå:D WOW.!
det är så sjukt skönt, så ja, det är tamefan en känsla utan dess like:)
Jag till och med sprang, men då hade hon ett bältehejs leverpastejs!:)
Btw så har läkaren kommit nu o sagt att jag ska på återbesök på måndag redan!=) KaNoN!

 om mig ifall jag skulle trutta omkull!
Måste bara säga att den tjejen jag har här som sjukgymnast är helt helt otrolig! Hon är verkligen en människa man blir taggad av så fort hon öppnar munnen:d och hon tycker verkligen sitt jobb är roligt , det märks:D

Vid kvart i kommer hon igen, då ska hon följa mig till bassängen, sen blirre en halvtimmas simmning, sen kommer hon igen och följer mig tillbaka:) Wihiuuu!  Jag klarar av att gå någorlunda iaf!=D

Nu ska jag ut o gå en sväng i korridoren!=) Just nu lever jag på lyckan tror jag:D haha
Hörs o ses, adjöss



Fotbollsspelaren tog i så att skon flög av. Det var tur att han inte nickade.
hahahha:D



Kommentarer
Postat av: emm

Va skönt att du ska få komma hem gumman ! =D

2009-05-27 @ 13:11:57
Postat av: Nina

va skönt att du kommer hem! :D men nu tycker jag inte att du ska röra cykeln på ett bra tag! :o , <333

2009-05-27 @ 15:04:04
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0