lördag

jani,,ännu en lördag har gått, helt ok dag här faktiskt,=)
det jobbigaste idag var nog när jag fick en till granne idag, en person som hade psykiska problem o grina lite då o då  och dessutom var hon jehovasvittne=o haha könde inte riktit att jag platsa där om man säger så;P

dagen flöt på o vid cirkus 4 kom jullanbrullan bus:D åh, den ungen är oerhört saknad kan jag lova!
efter ett tag kom även mamma till undsättning medans sandra o tyra va på stan! vi tog en rundtur utanför lasarettet;D haha jag höll på att dö av garv.
sen vid 5 kom morgan på besök igen,, trevligt trevligt=) han var trött, hade precis kommit från mach!
vid cirkus halv 8 drog han,=)

sen när jag var på väg till toan så kom en undersköterska o fråga om jag ville ha ett eget rum igen:d o det tackar man ju absolut inte nej till för fem öre=D så det gjorde min kväll ännu bättre!
så den här kvällen / eftermiddagen var toppen toppen=)

nu sitter jag för tillfället o skålar coca cola o äter lite choklad och kollar på robinsson, det är ju trots allt lördag^^

tack folket för en bra dag!

<3

Kommentarer
Postat av: Karolina

nice med eget rum!

2009-05-17 @ 08:59:30
Postat av: josefine

det är underbart kan jag lova dejj,, slipper jehovas o de dementa;D haha

2009-05-17 @ 09:26:54
URL: http://jossebula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0