Permission finns det något som heter!

JA, idag var jag ute, träffade skullarna, träffade sylvia o ingela, träffade sofie, träffade många från åtorp över huvud tage och så mötte jag äntligen mycket frisk luft:) !
och det var UNDERBART helt enkelt !=) Har saknat alla så oerhört mycket, även fast många har varit o hälsat på mig blir det ändå inte riktit samma sak faktiskt,!
Så även fast jag hade riiktit ont nu när jag kom tillbaka så var det värt varenda sekund=)! helt utan tvekan,!

när det var klart oså nere i åtorp åkte jag med hem till sirbo! =D och det har varit oerhört saknat kan jag lova er=)
Sirbo lukten, människorna, sitta i soffan o äta kvällsma som vanligt igen med min älskade extra familj=)
det gjorde permisen ännu bättre!
Jörgen skjutsa tillbaka mig till lasarettet vid ca 20 över 9,, ! skönt att vara tillbaka till en säng om jag ska vara riktit ärlig faktiskt:)

Nu skulle jag egentligen ringa mrm, men det vart förhiinder!,, tart imööra ist=)

puss o kram skumbanan på er:D
idag har varit en bra dag, från början till slut!


Kommentarer
Postat av: ulli

hej raring,

synd att jag inte fick träffa dig, meen jag var ju på hoppträning=)=) du kommer väl o kollar nån gång på proffsen kraams

2009-05-19 @ 10:12:09
Postat av: josse

ja , det var synd:(

ja, jag hörde det, ni är inte riktit kloka:P haha

ja nångång får jag väll pallra mig iväg o göra det kanske:d haha

2009-05-19 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0