Tusen strålande solar!



Av alla oviktiga ting i världen är fotboll den viktigaste.


God förmiddag=)
Inatt sov jag verkligen som en stock!  Så bra har jag nog inte sovit under hela sjukhus vistelsen, så det var fruktansvärst skönt!:)
När jag sedan serverades frkost o satt och mummsa, så kom en sjuksköterska in o frågade fall jag skulle tycka att dom var jätte träliga om jag var tvungen att flytta ut till dagrummet innan jag drar till åtorp på permission!
Detta var pga att de behöve mitt enkel rum till en patient som låg i en dubbelsal som tydligen hade blivit jätte sjuk:(
Så jag sa ju såklart att det var helt okey, och det är det ju med,,finns det folks om är mer i behov av enkel rum än jag så är det såklart de ska ha det:) jag klarar mig alltid!=)
Och för det andra så sitter jag i dagrummet nu med säng & allting + att det är tv här! så just nu är det jätte lyx juh:D


lekte lite i paint igen^^ hihi

Måste ju också berätta en sak som ni säkert redan har förstått!=)
Idag blire att heja fram tjejerna till seger mot Väse! Ni kan lita på att jag kommer befinna mig på åvallen många timmar i sommar trots allt!=)
Heja Åtorps Damer, ni är tamefan det bästa som finns, 30-0 i målskillnad på 3 matcher säger rätt mycket!=)
Jag vill också säga att jag saknar er jätte mycket, allihopa! Gemenskapen, träningarna, duchen efter, skriken i ömklädningsrummen innan matcherna! åååh, nej, jag blir helt glad i hela hjärtat när jag tänker på det,,, börjar snart gråta om jag inte slutar skriva nu! så jag avrundar här!=)
Vi ses sen tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0