Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något.!

hejsi hoppsi=)

Hoppas verkligen det är bra med er alla där ute i omvärlden!=D
Med mig är det jätte bra trots omständigheterna:)! känner mig bara glad, vet egentligen inte varför, kanske är efter en bra gårdag? kanske är för att jag ska till åtorp o kolla på fotboll imorn? kanske är för att jag helt enkelt mår bra i själen?=D
Det är nog kort o gott sagt en blandning skulle jag kunna tro:)
MEN om jag får klaga på någonting så är det maten idag ! FyF*n vad äcklig den var,, det enda som var bra idag i matväg var frukosten o kaffet:P
Haaha,, i förmiddags var det fladder potatis, och äckliga prinskorvar o över körvarna hade dom hälls världens äckligaste sås tror jag! ;S haha men var bara att bita ihop o ta ngn tugga,, lite energi behöver man ju trots allt, men fick inte i mig så mkt..
sen till eftermiddagen fick man JANSSONS FRESTELSE:S för det första tycker jag inte om det, (kan vara en anledning att jag inte tycker att de ska servera sån konstig mat) Men för det andra så är det faktiskt inte Jul!
Det finns nog inte en människa som äter janssons frestelse i maj.eller?:P haha
aja skitsamma, hade bara lust att berätta;P

HAHAHAHAHAHAHAHAH,,, jag hade fruktansvärt tråkigt & gjorde en vägbeskrivning om ingen vet vart jag ligger:d
Jag är typ bäst att måla i paint:P

Annars idag då, ngt kul?
Nej faktiskt inte något såhär jätte extremt som har hänt idag:P,, JO föresten, har läst ut Den femte kvinnan nu:D
shit, va den var bra:D
överträffade mig själv ännu en gång o läste ut en till bok,, inte illa,inte illa:D haha..
Nu ska jag börja på Tusen strålande solar:) men det får bli imorgon det, för orkar inte sätta mig in i en bok nu på kvällskvisten, då glömmer jag väll allt tills imorn bitti;) haha minnet är bra men kort:P



När mamma toog med sig datorn till lasarettet så satt det visst en skiva med lite av mina bilder i datorn:P
Så idag har jag suttit och kolla igenom gamla bilder, och det gick gansk snart uppför mig att jag har förändrats ganska mycket de senaste åren:P haha,, Ingela & Jörgen nämnde något om det när jag var där igår, o de har nog tamefasiken rätt:P fasrt man tänker inte på det när man inte har bilder som verkligen bevisar att det är så.P Men jag trodde faktiskt inte att det var så mkt:P
En gång var jag liten & blond,, nu är jag stor & mörk;)haha
Seri ni kontrasternai bilderna?, rätt skapligt va:D haha

Just nu sitter jag även och kollar på någon ny mobiltelefon, det är ju inget jätte viktigt,  min funkar ju o så än så länge, det enda är ju att det rasar isär titt som tätt:P haha,, måste vara lite varsammare med min nästa telefon:$
Men kan ju iaf vara bra o hålla utkik fall man hittar någon som man tror skulle passa en bra när min telefon går sönder:p

Sitter även o kollar på kläder på zoovillage,,rätt dumt faktiskt, man blir rbara sugen att köpa sånt man inte behöver,, men kolla går ju alltid,,, Annars kanske jag kan sälja daatorn så får jag ju pengar för den o kan köpa ett par skor?
HAHA never in my life,, inte min stil direkt:D haha!

Jag förstår inte att alla mina inlägg blir så långa nui förtiden:S känns som jag skulle kunna skriva om allt och ingenting, men det blir ju inte så ballalan för er att läsa:p haha.,
Måste bara tillägga en sak: IMORN SKA JAG VARA HEJARKLACKSLEDARE:D  götte!

puss o kram rutten banan:D


Den som vill pröva sin styrka misslyckas ibland.
Den som vill bevisa sin svaghet lyckas nästan jämt.




Kommentarer
Postat av: Evalena

Roligt att du ska på fotbollen . Angående bilderna på dig så är det en sak som syns på alla bilder har du tänkt på det ? Jo det såg jag "du är lika sött" på alla , det är den gemensamma nämnaren på varje bild....Kramelikram

2009-05-24 @ 06:14:19
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: svar till evalena

ja,det ska faktiskt bli jätte roligt:) hihi,,

Haha,, du är allt bra snäll du!

kram

2009-05-24 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0