väntans tider som alla säger!

hej hoppsan sa:)

ja väntans tider kan man säga minsann,, vätar fortfarande att jag ska få komma ner till medicin avdelningen, för det finns bättre möjligheter att träna där än vad det finns här..men det kruxiga är ju det att det är för många gamlingar där;) haha nej då, nu ska jag inte vara sån, men det är iaf överfullt där så jag måste vänta till någon försvinner:)
men bara att försöka se frammåt o försöka se tidden då jag kommer bli helt bra oså:)

sen har jag en annan nyhet!
Jag har läst färdigt Gömda! åh duktiga jag, rätt impad själv faktsikt, o har för det andra även börjat på en till bok!=)
Henning Mankells bok : Den femte kvinnan
fick låna den av la jonssons familia:D hihi,, hoppas den är lika bra som gömda, för då fördivs tiden här i salen riktigt riktigt okey faktiskt:) har fler böcker på lager fall jag skulle överrasa en gång till och läsa klart en till bok;P haha,,

Igår hade jag besök av morgan o av helena=) idag kom kristin,linda,mamma,pappa o alla syskon o hälsa på,,
vi gick ut i solen o satt o prata ute o tog en glass=) Underbart väder o trevligt folk= skön eftermiddag:)
finaste ingela=) 
O just för tillfället sitter jag i min älskade säng o väntar på min ingeluttis=) hihii.. hon kommer o hälsar på  nu strax den lilla godingen:)
NU KOM HON! så nu ska jag sluta skriva,,
puss på er gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0