When so many are lonely as seem to be lonely, it would be inexcusably selfish to be lonely alone.

Hejsan hoppsan i världen!=)

Hoppas det är bra med folket där ute!=)
Om ni vill veta hur det är med min rygg så är det sådär,, men jag hållerr absolut modet uppe:)
Egentligen skulle jag hem idag, men vi kom överens om imorse att det är bättre att jag är kvar tills imorn så får jag permis över helgen o kommer tillbaka på måndag:) Då blir det åtminstonde 2 dagar extra med sjukgymnasten och träning=) Härligt!
Nu återsrår att se hur det funkar i åtorp under helgen så får vi ta ställning om jag blir kvar ännu längre, men det hoppas jag inte, men samtidigt är det här jag kan få ordentligen vård och träning ordentligt=)
+ att jag får träna med sjukgymnasten, jag kommer seriöst sakna henna som fan om jag inte fpr ha henne när jag kommer hem, men det får jag ta då=) Det finns säkert bra i dfs med=)

Annars då?
Jorrå, helt okey faktiskt! glad över att folket här bryr sig, glad över att jag får permis över helgen, o glad över att tjejerna har match på söndag o jag ska dit o kolla, =)
Idag har varit en helt okey dag måste jag säga,,=)
Förutom benet då, men vafan, vem har inte lite skavanker lite här och där?:P haha

Imorn då, vill ni veta planeringen inför morgondagen oxå kanske?=D
Jo först och främst ska jag vakna, sen blirre frukost, träning, simmning, träning, sen åka till sirbo och ha det trevlans=)
Typ så ser det ut,,!=D

Aja, nu ska jag sluta babbla om allt möjligt och ta mig i kragen o gå ut till ett dagrum och kolla på oskyldigt dömd:)
göttäääää!

HAJ HAJ på er folket:D hoppas ni får en bra kväll/natt



Där det finns jord ska vi plöja den tillsammans
Där det finns bröd ska vi äta det tillsammans
Där det finns kläder ska vi dela dom med varann
Där det finns pengar ska de vara allas egendom
Där skall jämlikhet råda
Där fryser ingen, och ingen hungrar




Btw, jag saknar MIN jonna så sjukt mycket:( alla våra sjuka dagar i skolan, då vi skrattar åt allt och ingenting,, det finns nog inte en människa som jag skulle kunna ha så kul med som med dejj åt en jädra skitsak egentligen!=)
Jag saknar dig så det gör ont i hjärtat! =(
"dom bara pyr o pyr"
"kronna o krosse"
<3 Du är så sjukt bra min älskade vän,,!
Hoppas vi ses SNART

<3coolingar

Kommentarer
Postat av: Sirbo maffioso

Eftersom det inte gick att Msn:a med dig fick jag kolla in din blogg för att checka av läget ha det:)

2009-05-28 @ 22:11:14
Postat av: josefine

haha nej, jag var ute på äventyr på avdelningen;) haha,, nej då,men kolla litte på tv,!

De göru rätt i;)

2009-05-28 @ 22:46:38
Postat av: Anonym

haha nej, jag var ute på äventyr på avdelningen;) haha,, nej då,men kolla litte på tv,!

De göru rätt i;)

2009-05-28 @ 22:51:32
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 22:52:43
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Evalena

Hoppas att det går bra med permisen och att vi kanske kan se en skymt av dig i åtorp i dag när det är åtorpsdan. Håll modet uppe så ska du se att det kommer bättre tider och tyvärr så vet jag vad du får gå igenom och det är inga roliga grejer när det sätter sig i rygg och ben , fy faan kan man säga då.

Men så att säga så kommer man långt ändå om man bara håller modet uppe och ser till att ha sina närmaste hos sig för att prata ut med , då kommer man långt här i livet .

Du finns alltid i våra tankar tjejen ska du veta och du vet var vi finns så hojta bara till om det är något vi kan göra för dig , Kramar i miljoner gumman och hoppas vi ses.

2009-05-30 @ 07:53:27
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0