att ha kraften att va stark, att ha vishet att va klok!

Hej o Håjsan på er foolket:D
Det var minsann inte igår jag bloggade om man säger så! Men på ngt sätt är det som om att sånt där går i perioder!:)
Tänkte ia starta upp det igen nu så får vi se hur mkt det blir, men när jag nu sitter här o skriver, så är det ju faktiskt lite kul o blogga, men ändå gör man de inte:P skummt! haha
Men faktiskt så sitter jag inte alls lika mkt vid datorn nu som jag gjorde där ett tag,, jag har väll mognat,,,, till o med jag lixom;) haha

hur rullar livet då kan man fråga sig?
Jorra vad tusan, det är väll dummt att klaga, ryggen funkar okey, men nu de senaste 2 veckorna har jag haft lite ondare än vanligt, men det är nog det att skolan dragit igång igen vilket leder till att jag sitter så himlans mkt mer på dagarna nu än vad jag gjorde förut,, o sitta, ja det är ju faktiskt inte det bästa man kan göra med rygg problem,,, men jag har iaf sagt till om en sån där hög bänk i skolan som man hade när man gick i åtorp:P hihi,,
så nu får vi se om den kanske kan hjälpa till lite:)

Jag har även börjat köra på trafikskola:) har hållit på i 2 veckor nu, o har en vecka kvar med körningen,, måste även ta mig i kragen o göra teorin oxå:) men nu har jag ju missat halva denna vecka pga av jävla feber o hosta o tungandad,, men men,, det går väll snart över hoppas jag:)

Hmms funderar på vad det är mer som hänt nu på senaste tiden,,, hmmms,
JOOOO för tusan ,, mina älsklingsdamer har ju fiiixat serie segern!:D
Så det blir fyran nästa på giirls! fy sjuttsingen vad underbaaaart! =) Ni är bäst och jag saknar er mer än ni kan ana!<3
I WILL BE BACK SOME DAY!
men jag har ju faktiskt blivit tränare oxå för p-11 laget:) det är faktiskt riktigt rooligt :)
det är bara en sak som är synd,, o det är faktiskt att det är så dåligt med barn , så när de ska börja med 9:manna blir det nog tufft att få barn så det räcker,, men men vi får köra hårt nu o hoppas på det bästa:)

Nej ni,, nu ska jag ner o fixa iordning lite nyponsoppa! hahah,,  jag har lite apstinens av det när jag är sjuk tror jag;) nej men det är sjuukt gott =) o skönt för halsen!

men jag lovar,, bloggar snart igen:) ska inte ta lika låång tid nu,, för detta är ju faktiskt skojj!
puss o kram skumbanan!



jag lägger mitt hjärta
i dina händer.
Det är fullt av min kärlek.
Det är fullt av min längtan.
Jag ger det till dig.
Du gör med det vad du vill;
det är ditt.









Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var på tiden att du uppdaterade! ;D



Jag har också ryggproblem nu, har fått två program att följa i 6 veckor. Fast mitt är nog inte lika allvarligt som ditt ;P



Ha det bra :) <3

2009-09-12 @ 10:02:50
URL: http://emeeliebergman.blogg.se/
Postat av: Evalena

Härligt att du är tränare för P 11 de behöver ha med någon som dig och det är ju så att när man inte kan spela själv så går titeln över till tränare och jag tror att det ger mycket här i livet speciellt om det är barn man har att göra med och du har en sådan personlighet så du passar till 195 procent till det så goo fore it...kramis

2009-09-17 @ 07:08:52
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0