Det är först när man förlorat hälsan som man börjar ta hand om den.

yeaas.. idag mår jag bättre:) Skööönt måste jag säga!
Sitter just nu nyduschad o slappar framför dumburken.,, men det är ju bara skit på tv:o
jag fattar verkligen inte varför de inte kan visa ngt bra program,, men iuf, det är ju söndag förmidda, men ändå, det är ju knappt bra program på kvällarna längre juh!
Ajajaja,, men men,, egentligen ingen skada skedd;P men kan va mysigt att sitta o glo o bara va på kvällarna:) men då gäller det att man inte är husvakt åt ulf, för han har inga fungerade kanaler pga att han fällde ett träd över antennkabeln:P hahahhaa,, aja, så är det:)

ett tråkigt inlägg kanske, men just nu har jag inget vettigare för mig,, + att jag har ju lovat att börja blogga igen, o då gör jag väll de;)  ni får helt enkelt stå ut,, men nu ska jag borsta håret:P
så tjaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland kan det faktiskt vara bra filmer och serier:) Men oftast är det inge bra och när det väl är bra är det sent på vardagskvällar. Inte bra haha

2009-09-13 @ 13:18:55
URL: http://whenyoulovemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0