It matters to me!

hej folket!

hur har ni det alla?:)
hoppas allt är bra,, ja o som ni kanske vet har jag legat dålig i en vecka precis idag,, uschibuschi! men nuuu äre bätttre=)
hmms annars då? jorra fan, plocka en fästing med, rött runt omkring är det, så hoppas det går tillbaka så att det inte blir ngt mer av det:) men det får vi ju inte hoppas att de blir!=)

Har precis kollat på idol med,, o man kan ju faktiskt fundera på om folk inte har någon självinsikt över huvud taget,, de måste ju tro att de är kungar i allt de tar sig för om man går till sveriges mest musikaliska människor o tror att de ska gå vidare lixom:S alltså,, det finns fan inte ens ord till hur jäävlaa sjukt det är faktiskt! 
Visst, det är klart man ska tro på sig själv,,(vilket jag tex har svårt med många gånger, men jobbar på det) men det måste ju va i rätt sammanhang! Gå o gör nått ni är bra på istället människor! herregud, hur svårt kan det vara att acceptera att man inte kan vara bäst på allt i hela världen,,
Det är typ som om att jag skulle gå på en cirkus uttagning där jag skulle leka lindansös, asså, det går ju inte ihop nånstans! se mig i balettklänning lixom?:D haha ja, nu små finssar jag faktiskt lite,, för det skulle se förjävla roligt ut alltså.:P´Jag som alltid varit lite av en pojkflicka (missförstå mig rätt) !:)

just nu ligger jag i min säng o kollar på mina glas o 2 tallrikar som står här o funderar på att jag faktiskt borde ställa ner det, vill ju inte bli en sunk gumma!:P haha,, nejrå, men ska ta tag i det, men fuunderar bara på om de ska bli ikväll eller om det får vänta tills imorn bitti...hmmms,, svååår fråga ,,,de får bli imorn bitti, latheten sätter sprätt:P

Jag borde faktiskt gå o sova nu!
Godnatt mina bloggläsare:)


 from the wind and the rain, from the hurt and the pain



 


Kommentarer
Postat av: Evalena

Det är tillåtet att vara lite lat ibland det är jag helt övertygad om i alla fall..fniss..alltid lika roligt att läsa din blogg så det tackar vi för att du drar igång igen och vi ses på nätet flerr gånger gumman..kram på dig

2009-09-17 @ 07:03:36
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0