du glömde fråga mig!

ja så kan de va, nu har jag peppe här iaf:)
Vi har varit i bråten en sväng, gick hem nu å kvällskvisten, skavsår fick ja med, kanon bra josefine! not.. haha
jaja, pepsi är otroligt duktig på att lyssna faktiskt, duktigaremot vad jag trodde an skulle va här i stan där de är så mkt nya lukter hela tiden, är ju lixom både en o två mer hunda som pinkar i buskarna här mot i åtorp:D haha!

Puss puss!

finasre pepiljano!

Annars har dagen bestått av att säga hejdå til alla på opus:( triist som fan! kommer saknat som skrutt, men de är ju bara dra o hälsa å har ja kommit fram till:)

Nu är jag trött i både huvud, ben o armar o ja, hela kroppen är rätt trött:P så då kanske de är dags att tänka på lite sömn o ladda om kroppen o huvudet för en ny dag med nya möjligheter!

Det är upp till mig nu!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0