hund besök:)

Ja Idag har varit en helt okey dag, jobbade natt inatt och det var då min sista natt/ dag där:(
Fyfabian säger jag bara, jag som har trivts så himla bra där:) Det har varit hel grymmt! kommer sakna varenda själ! Men har fått 6 underbara veckor som jag är glad över iaf:)
Nu börjar en ny resa på måndag då de är första dagen på nya jobbet, där ska ja va i 3 veckor:) ska oxå bli spännande såklart!

Sluta kl 10 idag, men åkte tilbaks till 2 för att fika o ge dom en liten gåva o fika med dom, myyspys verkligen!=)

Annars idag kommer pepsi hit o är här nån dag för hoppningsvis!:)
Ska bli så skönt att slippa sitta själv, sen är jag väll jätte trött på honom efter ett tag, men då äre ju bra att man bara lånar:D haha!


Älskar denna bild på peppen! (:

Nu ska  jag försöka diska litegranna! hoppas ni mår bra därute alla glada:)


Kommentarer
Postat av: mammsi

det e inte någons plikt att va god!!!!!!!

2010-07-06 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0