jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut!

skulle ju ha lagt upp lite bilder från powermeet, men har lixom inte tagit mig för;o Illa!
Men nu tänkte jag att man kanske skulle göra de:)
   

Inte så många bilder blev de dock ja orkar lägga upp;D men de va iaf kul o leka raggarbrud lite granna:D haha!
Nästa år tänker ja dra dit igen, utan tvekan, bara jag inte jobbar :)

Vad har hänt annars under veckan då? hmms, gått, sprungit lite o jobbat har jag ju gjort oxå:)
Fick jobba extra fre+lörd, men som tur va så vart jag ledig söndan iaf vilket var riktit skönt! imorn äre påt igen bara!

Igår var jag även på musikal i kristinehamn ju! så jävla duktiga människor de finns! Är lite ledsen att jag inte kan sjunga, för fyfan va kul de måste ha alltså!:D
Men alla kan väll inte va bra på att sjunga heller! hehe.. Sofie var iaf grym,som iuf inte var nån större överraskning, ni som inte va där missade nåt om man säger så:)



Today sov jag lääääänge,, fast vaknade först vid halv  o va ap pigg o solen sken. men kände inte att de va nån större ide attt gå upp då, så la mej igen, o somnade om och vaknade vid 11.30(!) så länge var det riktit längesen jag sov! shit pommes,, Åkte ut till landet på eftermiddan, hoppade av i sirbo och blev bjuden på efterlängtat eftermiddagsfika=) mysigt!

senare åkte jag bort till mor där jag,systeryster o lovisa dansade runt, haha jag blev som 9 igen;D skitkul vare! måste ju släppa fram barnet i sig ibland;D
Sen måste jag ju bara tillägga att jag slängde mig upp på en häst idag, eller ja, slängde kanske va o ta i. men jag satt iaf på den:D haha,,

                                                                         

 

Nej, nu behöver jag försöka sova, för jag känner mig trött o lite ledsen faktiskt.. men jag får sova på saken:)
Hörs då, kram o kram alla glada!:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0